masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam, niedawno zaktualizował mi się system na moim Samsung galaxy A5. Od tego czasu nie działa mi internet w telefonie, transfer jeszcze mam, dane pakietowe włączone a z internetem nie mogę się połączyć. Dzwoniłem na BOK i pani z którą rozmawiałem wysłała mi konfiguracje, sam też to zrobiłem, ale niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc
Zmień apn w ustawieniach z internetipv6 na internet i protokół apn na
ipv4/ipv6 i zapisz ustawienia, bez uruchamiania telefonu ponownie. Mi
pomogło. Przez ponad tydzień nie miałem transmisji danych. Teraz jest ok
:-)
Znalazłem to na innym forum i działa
Witam .
Dokładnie mam to samo i nijak nie idzie tego ugryść.Może ktoś,coś?.Mile widziana jakaś idea!!!!!!!!!!