masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam tak samo, w tym miesiącu nie działa mi ta usługa i nie wiem o co chodzi. Wysłałam formularz kontaktowy i zero odwiedzi na razie.
Mam ta usługę od kilku miesięcy, jednak w tym miesiącu po wykorzystaniu środków na koncie usługa nie włączyła mi się automatycznie, nie wiem o co chodzi, wysłałam zapytanie formularzem kontaktowym jednak mi nie odpowiedziano. Zawsze wszystko było ok, jednak w tym miesiącu usługa nie został włączona. Może ktoś wie o co chodzi ?