masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam, przebywam za granicą w Strefie 1 od 16 grudnia, przed chwila otrzymałem sms że przebywam za granicą już 4 miesiace i że teraz będa naliczane dodatkowe opłaty zgodnie z Polityką Uczciwego Korzystania. wszystko ok tylko przed wyjazdem 2 razy dzwoniłem na infolinie zeby sie upewnić i tak jeden jak i drugi konsultant twierdzili że mogę spokojnie korzystać do 4 miesiecy i do piero po tym terminie przyjdzie taki sms nikt słowem nie wspomniał że to nie po 4 ale juz po 2 miesiacach będę musiał płacic dodatkowo. Miał ktoś podobny przypadek?