masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
u mnie to samo , <span >miałem na koncie 23 zł , dzisiaj doładowałem konto za 10zł i wyzerowało mi pieniądze na karcie a powinno zostać minimum 4zł i powinienem mieć darmowe smsy , połączenia i internet 10GB za darmo do 26.07.2016r. <span >złożyłem reklamacje wczoraj i dzisiaj dostałem smsa, że do 2 tygodni mi odpowiedzą ... czyli mam czekać 2 tygodnie bez środków ... dzwonie na infolinie nikt nie odbiera. Masakra jakaś