masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
U mnie działa, S8+
u mnie też nie działa, miałem na koncie 36zł, teoretycznie tylko powinno zabrać z konta 29zł i dalej bez limitu, a tu pobrało z konta 36zl i zablokowali mi konto, nie mogę wykonywać połączeń, leci komunikat nie masz środków na koncie, doładuj konto... Dzwoniłem bo bok, gość mówi że nie widzi problemu... dno i wodorosty, złożyłem reklamacje jeszcze w zakładce moje konto, zobaczymy czy uznają....