masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
<span >Do września mam umowę i już wiem żę przejdę do nju,moje pytanie jest takie-kiedy mogę to zrobić żeby nie płacić 2 abonamentów ? Teoretycznie na 3-mce przed czyli w czerwcu mółbym już przenieść się do nju ale wtedy chyba płacę i tu i tu zgadza się ?
<span >Dodam tylko że jeden nr.mam w nju na kartę a drugi chcę przenieść z play (umowa do września) i wybrać ofertę tandem.