masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
@nju_klient
Dzięki za dodatkowe info. Dziwne, że nie ma tego komunikatu na głównej stronie. Znalazłem go przez google szukając najnowszych ofert z lejkiem na stronie http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty, link: komunikat nju z lejkiem.
Jest też komunikat o promocyjnej bezpłatnej wymianie sim bez lte na sim z lte. Dla zainteresowanych link: wymiana sim .
Spotkałem się już z rozwiązaniami, gdzie lejek był tylko w pakietach odnawialnych. Dlatego chcę się dowiedzieć jak jest w nju. Mają tylko jeden pakiet odnawialny 1,5 BG. Jeśli w jednorazowych nie będzie lejka to dla mnie 1,5 GB za mało.