masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Naciąganie to raczej nie jest bo wysyłasz bezpłatnego sms-a ;)
Zadzwoń do BOA jak najszybciej i numer powinien jeszcze dać się przywrócić.
Miałem podobną sytuację z numerem jednego ze swoich dzieciaków i do tego nie mogłem nawet znaleźć tego esemesa z ostrzeżeniem w historii. Numer tez przestał być aktywny.
10 zł ze stanu konta przepadło ale nr. po kontakcie wrócił.
Wesołych Św ;-D