masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Masz do wyboru:
- przelew online ze swojego konta internetowego ;)
- Polecenie Zapłaty (Direct Debit)
Jeśli dostępna ilość form płatności jest dla Ciebie kluczowa to nie pozostajr nic innego jak zmienić operatora.
Tylko zadam pytanie retoryczne przyszedłeś do Nju dla usług telekomunikacyjnych, czy dla ilości dostępnych form płatności.
Każdy ma swój powód... jeśli Nju należy do Orange, to jakim problemem jest udostępnienie możliwości opłacania rachunków kartą?