masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
A doładowałeś konto za minimum 5 zł? Bo tylko wtedy włączysz pakiet. Więcej info tutaj http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte
Mam ten sam problem, doładowałem już konto za 15 zł i cały czas dostaję komunikat żeby doładować konto za min. 5 zł. Zgłosiłem reklamację, na którą jest brak odpowiedzi, instrukcji kontaktu przez komunikator tez nie moge znależć, ewidentnie KONTAKT JEST UTRUDNIANY,.
BADŹIEWIE a nie telefonia komórkowa.