masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam podobnie z tym pakietem internetu - tylko że mi juz dwa razy dokładnie o godz 00.00 naliczyło całe 19 zł!!!! A aplikacje mi się nie aktualizują same bo mam to wyłączone w telefonie (gdy chcę coś zaktualizować to na wifi w domu), z internetu korzystam może 100-200MB więc pakiet za 5zł spokojnie wystarczy - no i oczywiście doliczają go do faktury za poprzedni okres rozliczeniowy zamiast do tego, którego dotyczy. Kilka razy już składałam reklamację, nawet bez problemu to rozpatrują.... Tylko skoro jest tyle osób które ma ten sam problem to powinni to skutecznie naprawić... Albo coraz więcej klientów zmieni sieć. Nad czym i ja się zastanawiam.