masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Z tymi pakietami internetowymi to nju mobile nieźle nabija klientów. Kolejny raz dostaję fakturę z podwójnie naliczonym pakietem internetowym. I kolejny raz zapewnie będzie korekta faktury.
Ale.....
Firma nju mobile ciągle zachęca aby korzystać z polecenia zapłaty - niezły trik, bo wtedy nikt nie zauważy przekrętu operatora.
Po drugie jeśli system się myli już kolejny miesiąc to dlaczego qrwa kolejny raz na moja niekorzyść.
Wniosek mam jeden - nju mobile dobija sobie kasy przekręcając ludzi na doliczniu kwot za pakiety. Obecnie po trzecim razie jestem maksymalnie zdenerwowany do tego stopnia że migruję z sieci nju z dwoma numerami.
Dodatkowo przydałoby się gdzieś zgłosić te nieuczciwe praktyki operatora. Bo to niemożliwe aby przez taki długi okres czasu nie usunąć usterki. o już raczej nie jest usterka.