masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Zasadniczo ta procedura jest bez sensu - zamawiam kartę przez internet, więc przez internet też powinienem ją aktywować. Tak na logikę - w końcu często zamawia się duplikat z takich powodów jak zagubienie, kradzież czy uszkodzenie karty - trudno wtedy z niej dzwonić, a nie każdy ma kilka numerów telefonu.
Otóż to! Nie mam karty, chcę aktywować duplikat i jak niby mam to zrobić? Przez telefon!?