masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
... Dalszy ciąg:
Minęła doba od ww wpisu...
Oczywiście na skargę i zgłoszenie techniczne przez formularz kontaktowy zero odezwu.
Wykonuję telefon z obcego numeru na 690610610, przedstawiam sytuację i.. - ciach połączenie przerwane (zżarło 2 zł).
Oczywiście podałem dane i numer którego sprawa dotyczy, czekałem chwilę - może ktoś oddzwoni? (senne marzenia...)
Po kilkudziesięciu minutach ponownie telefon na 690610610. Tym razem nie przerwało połączenia - SUKCES!!!
Jedno co mogę zaproponować to dodatkowo jak dzwonisz z nie swojej przyczyny (bak odzewu na pisemną reklamację itp.) To odrazu reklamuj zwrot kosztów połączenia z BOK nie zdarzyło mi się żeby nie zwrócili.