masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Od 2-3 dni jest już OK.Dzięki! :)
<div>Witam! :)</div><div>W tej chwili (styczeń-luty 2021) w wiadomości od operatora - w podsumowaniu po rozmowie/połączeniu - pojawia się tylko czas rozmowy, potem jest "koszt:" i wiadomość się urywa, a kiedyś był koszt rozmowy/połączenia i więcej informacji:</div><div>3.1. czas połączenia,</div><div>3.2. koszt połączenia,</div><div>3.3. ilość środków jaka pozostała po zakończeniu połączenia,</div><div>3.4. datę ważności dostępnych środków</div><div>Rozumiem, że pkt 3.4 jest już nieaktualny. Czy to jakiś błąd operatora, że brak punktów 3.2 i 3.3?</div><div>Nie tylko u mnie tak to wygląda. Proszę o odp.</div>