masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Proponuję napisać reklamację, gwarantuję iż to pomoże.Może jest to problem natury technicznej
Oczywiście, że jest możliwe.Zadzwoń na BOK i poproś o zablokowanie serwisów premium
Jedyną opcją jest całkowite zablokowanie połączeń z internetem z funkcji telefonu, nie ma możliwości ograniczenia wydatków przez określanie limitów.jEŚLI POMIMO WYŁACZENIA TRANSMISJI DANYCH SĄ POBIERANE OPŁATY PROPONUJĘ W USTAWIENIACH UTWORZYĆ FAŁSZYWE KONTO W USTAWIENIACH TRANSMISJI, WTEDY TELEFON SIĘ NIE POŁACZY BO NIE BĘDZIE MIAŁ JAK.