masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Czy tak trudno poszukać na forum informacji i trzeba zakładać nowy post, temat był już wałkowany kilka razy. np: http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,9200020,title,pierwsza-faktura,watek
i tu http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,8800011,title,faktura,watek
Jeszcze raz napisze łopatologicznie. na fakturze zawsze jest podany pełny okres rozliczeniowy ( 1 pełny miesiąc), natomiast opłaty naliczone są za faktyczne wykorzystanie numeru od momentu aktywacji. Okres rozliczeniowy jest przypisywany automatycznie przez system, zazwyczaj jest to najbliższy dostępny okres rozliczeniowy od momentu aktywacji numeru.