masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ja mam ten sam problem! Wcześniej byłem w Orange (czyli ta sama sieć tak na prawdę) i wszystko chodziło ok. Po przejściu do NJU nie mogę wysłać sma aktywującego na ten angielski numer. Wg mnie to NJU coś blokuje. Wysłałem zgłoszenie do pomocy technicznej - odpisali, że "nic nie blokują, to jest usługa Apple" i żeby się z nimi kontaktować. Zadzwoniłem do Apple - sprawdzali wszystko i do nich nie dochodzi sms aktywacyjny. Niestety PKT Centertel olewa klientów....
Ja mam ten sam problem! Wcześniej byłem w Orange (czyli ta sama sieć tak na prawdę) i wszystko chodziło ok. Po przejściu do NJU nie mogę wysłać sma aktywującego na ten angielski numer. Wg mnie to NJU coś blokuje. Wysłałem zgłoszenie do pomocy technicznej - odpisali, że "nic nie blokują, to jest usługa Apple" i żeby się z nimi kontaktować. Zadzwoniłem do Apple - sprawdzali wszystko i do nich nie dochodzi sms aktywacyjny. Niestety PKT Centertel olewa klientów....
Ja mam ten sam problem! Wcześniej byłem w Orange (czyli ta sama sieć tak na prawdę) i wszystko chodziło ok. Po przejściu do NJU nie mogę wysłać sma aktywującego na ten angielski numer. Wg mnie to NJU coś blokuje. Wysłałem zgłoszenie do pomocy technicznej - odpisali, że "nic nie blokują, to jest usługa Apple" i żeby się z nimi kontaktować. Zadzwoniłem do Apple - sprawdzali wszystko i do nich nie dochodzi sms aktywacyjny. Niestety PKT Centertel olewa klientów....