masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ode mnie nikt nie wołał żadnego dokumentu potwierdzającego dochody. Jedni to ksero dowodu osobistego kurierowi wręczyłem. Po za tym nie trzeba żadnych innych dokumentów.
Przecież wiadomo że DPD w weekendy nic nie dostarcza. Nie ma się co wkurzać tylko trzeba poczekać. Na drugi raz nie zamawiaj w niedzielę tylko inny roboczy dzień tygodnia. Może dostaniesz szybciej.
U mnie nju śmiga bez problemów. Numer przeniosłem z Heyah, a więc córki T-Mobile. Problemów z przeniesieniem nie było. Naliczanie opłat takie jak zapewniają. Żadnych problemów z zasięgiem itp. Jak na razie jestem zadowolony.