forumstrona www, moje kontomoje kontoProblem z doładowaniem konta

Problem z doładowaniem konta

 

Problem z doładowaniem konta (2021-07-17 09:20)

to jest odpowiedź na post:

Mam ten sam problem. Zeszły pieniadze z konta w mbank a doładowania nie ma. Prawdopodobnie będzie zwrot środków na konto za nierezalizowaną usługę ale to się okaże jutro.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1626506433047

 

Problem z doładowaniem konta (2021-07-17 09:51)

<div>Gdzie są moje pieniądze?</div><div>Doładowanie z PKO BP  ,pieniądze ,,zeszły" z mojego konta i ślad po nich urywa się,nie ma żadnej informacji z konta w nju mobile.</div><div>
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1626506433047

 

Problem z doładowaniem konta (2021-07-19 18:30)

to jest odpowiedź na post:

Gdzie są moje pieniądze?
Doładowanie z PKO BP  ,pieniądze ,,zeszły" z mojego konta i ślad po nich urywa się,nie ma żadnej informacji z konta w nju mobile.

A skąd my użutkownicy Nju mamy wiedzieć? Dzwoń do BOK

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z doładowaniem konta (2022-07-04 09:13)

mam to samo (lipiec 2022). Przelew przez blu media , sms z informacją że środki doładowane na koncie ale stan konta się nie powiększył ...

[edytowane przez xxx3 o 09:14 w dniu 2022-07-04]
 

Problem z doładowaniem konta (2022-07-04 21:23)

to jest odpowiedź na post:

mam to samo (lipiec 2022). Przelew przez blu media , sms z informacją że środki doładowane na koncie ale stan konta się nie powiększył ...

  Hej :) Sprawdź na koncie nju w zakładce Lista połączeń na co zostały pobrane środki,  jeśli przyszedł SMS to znaczy, ze konto zostało doładowane. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 21:23 w dniu 2022-07-04]

odpowiedź

Problem z doładowaniem konta | artur (04.09.2013, 13:01)

Witam, próbowałem wczoraj doładować konto korzystając ze strony nju, z opcji doładuj konto, użyłem karty kredytowej i dostałem potwierdzenie wykonania transakcji, dostępne saldo karty też zostało pomniejszone. Tylko że ja nie dostałem tego doładowania, nie ma sms i nie ma środków na koncie! Pomyślałem - może pomyliłem nr przy wpisywaniu - dwa razy tak samo? - może. Spróbowałem doładować dzisiaj znowu, ale efekt taki sam - doładowanie ze strony nju to jak wysyłanie kasy w czarną dziurę, a zgłoszenie reklamacyjne rozpatrzą do 30 dni. Dodam że jest ładne ostrzeżenie przed fałszywymi stronami z doładowaniem. Ciekawe co NJU na to?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 1 zalogowanych użytkowników