wyłączyli

 

wyłączyli (2018-11-27 20:10)

Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, że SMS nie został wysłany, choć jestem w stanie uwierzyć, że go nie otrzymałeś. SMS-y nie docierają z różnych względów. Przede wszystkim numer nie został zdezaktywowany, jest nadal aktywny, najpierw jest zakładana blokada połączeń i w
 tym czasie kontaktując się z innego numeru z Biurem Obsługi Klienta można odzyskać numer, po drugie środki wrócą na konto, jeźeli doładujesz się do 7 dni od założenia blokady. Fakt, operator bada czujność użytkowników i chce ich troszkę zdyscyplinować, ale pula numerów też jest ograniczona i nie jest to PESEL by był przyznany dożywotnio. Polecam raz na jakiś czas doładować konto, dla mnie to większa gwarancja utrzymania ważności numeru niż SMS.

[edytowane przez pilotka o 20:14 w dniu 2018-11-27]
 

wyłączyli (2018-12-30 19:32)

Złodziejstwo usprawiedliwione pokrętnym regulaminem. Też mi tak zrobili.

~qnick

odpowiedź

wyłączyli | pilotka (27.11.2018, 20:10)

Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, że SMS nie został wysłany, choć jestem w stanie uwierzyć, że go nie otrzymałeś. SMS-y nie docierają z różnych względów. Przede wszystkim numer nie został zdezaktywowany, jest nadal aktywny, najpierw jest zakładana blokada połączeń i w
 tym czasie kontaktując się z innego numeru z Biurem Obsługi Klienta można odzyskać numer, po drugie środki wrócą na konto, jeźeli doładujesz się do 7 dni od założenia blokady. Fakt, operator bada czujność użytkowników i chce ich troszkę zdyscyplinować, ale pula numerów też jest ograniczona i nie jest to PESEL by był przyznany dożywotnio. Polecam raz na jakiś czas doładować konto, dla mnie to większa gwarancja utrzymania ważności numeru niż SMS.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

59 gości i 0 zalogowanych użytkowników