forumnju z rachunkiemofertaProblem z przeniesieniem numeru.

Problem z przeniesieniem numeru.

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-02-02 23:07)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1454450854155

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-02-22 13:14)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~graziasunia

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-02-22 13:16)

prosze o wznowienie procesu przeniesienia numeru 

~graziasunia

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-02-25 19:47)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1456426036476

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-04-28 10:39)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1461832783202

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-05-13 13:38)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1463139534198

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-05-13 14:16)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1463139534198

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-08-27 12:58)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1472295499379

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-11-30 18:30)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1480527042854

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2017-04-07 16:18)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1491574716263

odpowiedź

Problem z przeniesieniem numeru. | ~gość1472295499379 (27.08.2016, 12:58)

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

41 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies