forumnju z rachunkiemofertaProblem z przeniesieniem numeru.

Problem z przeniesieniem numeru.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~artur

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2015-06-17 11:26)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1435051610053

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1435051610053

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2015-09-10 18:57)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~majkel

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2015-09-13 17:33)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~stan

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2015-10-02 19:39)

Witam pomyliłem się z ofertą bo zamiast Abonament/Mix zaznaczyłem Na kartę nie wiem jak to mogłem zrobić i przysłali negatywne rozpatrzenie...Jak mam teraz to naprawić bo już nie mam zielonego pojęcia...POMOCY!!!

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2015-10-07 12:34)

<span class="msg-text">Witam.
Jestem w Państwa firmie, ostatnio przeniosłam do swojej oferty męża w tandemie i wszystko poszło dobrze, umowa została podpisana u kuriera i mąż po jakimś czasie dostał smsa, że są jakieś niezgodności do danych u poprzedniego operatora. Czy mogą Państwo pomóc bo nie wiemy co w tej sprawie trzeba zrobić? Mój nr 509 469 920, nr męża 667 757 190
Będę wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam.
Marta Popławska

~m.matwiejuk1988

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2015-10-07 17:21)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~adarys1953

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2016-01-08 22:07)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1452287240490

odpowiedź

Problem z przeniesieniem numeru. | ~m.matwiejuk1988 (07.10.2015, 12:34)

<span class="msg-text">Witam.
Jestem w Państwa firmie, ostatnio przeniosłam do swojej oferty męża w tandemie i wszystko poszło dobrze, umowa została podpisana u kuriera i mąż po jakimś czasie dostał smsa, że są jakieś niezgodności do danych u poprzedniego operatora. Czy mogą Państwo pomóc bo nie wiemy co w tej sprawie trzeba zrobić? Mój nr 509 469 920, nr męża 667 757 190
Będę wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam.
Marta Popławska
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

42 gości i 0 zalogowanych użytkowników