Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
przeniosłem się od innego operatora między innymi z powodu tej właśnie usługi - konto na wieki - i co ?<br>Po pierwszym doładowaniu konto było ważne przez 30 dni a następnie wszystkie środki z doładowania zniknęły - czy zostały ukradzione ???<br>w sumie można by złożyć zawiadomienie o podej<span>rzeniu popełnienia przestępstwa - jak się domyślam takich jak Ja jest więcej więc i suma może być nie byle jaka </span>
Ja mam informację, że mam konto ważne bezterminowo i dodatkowo, że na koncie głównym posiadam środki, które są zablokowane ;)
Dzisiaj dokupiłem drugi starter NJU do drugiego aparatu. Mam jeden nr na abonament.<BR>Po włożeniu Sim i doładowaniu za 10 zł natychmiast dostałem info SMS, że ważne konto bezterminowo. <BR>
Proponuję tym wszystkim zrobić zgłoszenie, a po 24h ważność zmieni się na bezterminowo.
Straciłem mój numer "na wieki". Osoby wyjeżdżające za granicę usuwają NJU kartę z telefonu. W takiej sytuacji trącą swój numer "na wieki" razem z kasą bo nie mogą otrzymać i odpowiedzieć na ostrzegające NJU SMS-y. Tutaj powinny być wysyłane raczej emaile. Niestety, NJU "na wieki" jest raczej naciąganiem klientów bo mało kto czyta regulaminy, chyba że po fakcie takim jak ten. Przy rejestracji numeru zapewniano mnie że będąc przez 9 miesięcy za granicą na pewno nie stracę tego "na wieki" numeru. Wygląda to jak niedopowiedzenie.... albo raczej oszustwo. Chyba NJU tym nie zyska klientów.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
32 gości i 0 zalogowanych użytkowników