to jest odpowiedź na post:
całkiem ciekawe... jednak "kultura orange" nic dodać nic ująć
To ja Ci opowiem coś o "kulturze plusa".
Miałem umowę w plusie, jedna z usług darmowych numerów miała być wyłączona po 3 miesiącach i trzeba było ją ponownie aktywować. Dzień po upływie terminu usługi dalej widniała ona jako aktywna, więc zadzwoniłem do BOKu. Tam mi powiedzieli, że usługa faktycznie jest aktywna i że nie powinienem się tym przejmować bo poinformują mnie sms'em o wyłączeniu. Ja jednak im nie wierzyłem i poszedłem do salonu Plusa by się upewnić, ale powiedzieli to samo. Jak przyszła faktura ponad 250zł to się wkurzyłem i poszedłem to tego samego salonu z reklamacją. Znowu powiedzieli, aby się nie martwić i napisać reklamację. Po tygodniu na moją reklamację gdzie wszystko opisałem przyszła odpowiedź, że usługa została wyłączona zgodnie z umową. Nawet chyba nie przeczytali mojej reklamacji. Wysłałem więc kolejną i po następnym tygodniu odpisali, że reklamacja wysłana za późno. Stwierdziłem, że szkoda czasu, ale żadnej umowy z Plusem już raczej nie podpiszę.