forumnju z rachunkiemusługiAktywacja rozmów komórkowych do 19zł

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 14:26)

U mnie to samo, mam abonament w nju i po wysłaniu smsa o treści AKT przychodzi sms zwrotny "numer 80113 jest niedostępny"

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 15:59)

Potwierdzam że nie można aktywować usługi na 80113 ciekawe dlaczego.Może pan moderator który nas czyta odpowie lub podpowie co się dzieje i dlaczego.  Pozdrawiam

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 16:53)

Moderator najwyraźniej nie czyta ;)
Co wiecej na facebooku też nikt nie chce podchwycić wątku.
No i wysyłanie zgłoszenia problemu przez oficjalny formularz na stronie tez nie skutkuje.
Marniutko to wygląda.

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 17:33)

Własnie dostałam sms od nju że zlecenie aktywacji usługi zostało przyjęte. Może wiec komunikaty o błędnym numerze są jakimś bugiem?
Albo bardziej skutecznym sposobem jest zgłaszanie zlecenia przez formularz w zakłądce "obsługa" 
Tak czy inaczej obyło sie bez rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Powodzenia ;)

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 18:03)

Być może to jakiś bug związany z blokowaniem SMS Premium lub MO/MT w panelu - przed wysyłka AKT na 80113 poblokowałem wszystko. 


Aktywowali mi usługę już od 05-01-2014. Dzięki NJU za zainteresowanie. Najlepiej użyć formularza z ich strony.

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 19:13)

to jest odpowiedź na post:

Własnie dostałam sms od nju że zlecenie aktywacji usługi zostało przyjęte. Może wiec komunikaty o błędnym numerze są jakimś bugiem?
Albo bardziej skutecznym sposobem jest zgłaszanie zlecenia przez formularz w zakłądce "obsługa" 
Tak czy inaczej obyło sie bez rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Powodzenia ;)

  Najważniejsze że się udało. Konsultant nie był zdziwiony, tylko od razu zaproponował że zrobi to sam. I za chwilkę dostałam sms "Zlecenie aktywacji usługi Do komórkowych za 19 zł zostało przyjęte. Usługa zostanie włączona 2014-01-05. Pozdrawiamy, nju mobile."  Natomiast nurtuje mnie inna rzecz która telefonicznie - także z innego numeru - zgłaszałam dziś, mianowicie nie wiem jak Wy ale ja nadal nie mam rejestru wykonanych dotychczas polączeń i nie wiem ile mam czekać żeby go zobaczyć po zalogowaniu się. Czy też ktoś tak ma? Chciałam zobaczyć czy wszystko się zgadza. Dziś konsultantka powiedziała że skoro od wczoraj mam aktywny numer to to może spokojnie dzień nawet do dwóch potrwać nim się na str zaktualizują połączenia. ale jakoś mnie nie przekonała. W T-Mobile pojawiały się najpóźniej po godzinie od wykonania połączenia.

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-03 19:16)

to jest odpowiedź na post:

Być może to jakiś bug związany z blokowaniem SMS Premium lub MO/MT w panelu - przed wysyłka AKT na 80113 poblokowałem wszystko. 


Aktywowali mi usługę już od 05-01-2014. Dzięki NJU za zainteresowanie. Najlepiej użyć formularza z ich strony.

  A moim zgłoszeniem się nie zainteresowali niestety ;-) a może za szybko zadziałałam sama??  Czy możesz wyjaśnić co miałeś na myśli pisząc o sms premium? Czy powinnam coś zablokować?

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~kaja

 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-04 08:35)

to jest odpowiedź na post:

   Natomiast nurtuje mnie inna rzecz która telefonicznie - także z innego numeru - zgłaszałam dziś, mianowicie nie wiem jak Wy ale ja nadal nie mam rejestru wykonanych dotychczas polączeń i nie wiem ile mam czekać żeby go zobaczyć po zalogowaniu się.



Miałam dokłądnie tak samo. Stan mojego konta pojawił się dopiero 2 dni po uruchomieniu karty. W tej chwili działa ale jest na nim zarejestrowane tylko 1/10 aktywności konta. Myśle że faktycznie potrzeba poprostu troche czasu żeby to sprawnie ruszyło. 

[edytowane przez ika o 08:36 w dniu 2014-01-04]
 

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł (2014-01-04 08:37)

to jest odpowiedź na post:

Czy możesz wyjaśnić co miałeś na myśli pisząc o sms premium? Czy powinnam coś zablokować?


SMSy premium to SMSy o podwyższonej wartości - takie które wysyłasz na rzecz fundacji, podczas udziału w konkursach, lub głosowaniu w programach telewizyjnych - naliczane niezależnie od opłat Twojego operatora. Można zablokować ich wysyłanie - oraz kilku innych aktywności po zalogowaniu na swoje konto w zakładce "usługi". Polecam pobawić sie ustawieniami. Może pomóc trzymać rachunki w ryzach :)

odpowiedź

Aktywacja rozmów komórkowych do 19zł | ~piter2k1 (29.12.2013, 13:15)

Próbuję aktywować jak w regulaminie kodem "AKT" na numer 80113. Natychmiast przychodzi sms zwrotny że numer 80113 jest niedostępny? Tak kilka razy.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

10 gości i 0 zalogowanych użytkowników