to jest odpowiedź na post:
Własnie dostałam sms od nju że zlecenie aktywacji usługi zostało przyjęte. Może wiec komunikaty o błędnym numerze są jakimś bugiem?
Albo bardziej skutecznym sposobem jest zgłaszanie zlecenia przez formularz w zakłądce "obsługa"
Tak czy inaczej obyło sie bez rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Powodzenia ;)
Najważniejsze że się udało. Konsultant nie był zdziwiony, tylko od razu zaproponował że zrobi to sam. I za chwilkę dostałam sms "Zlecenie aktywacji usługi Do komórkowych za 19 zł zostało przyjęte. Usługa zostanie włączona 2014-01-05. Pozdrawiamy, nju mobile." Natomiast nurtuje mnie inna rzecz która telefonicznie - także z innego numeru - zgłaszałam dziś, mianowicie nie wiem jak Wy ale ja nadal nie mam rejestru wykonanych dotychczas polączeń i nie wiem ile mam czekać żeby go zobaczyć po zalogowaniu się. Czy też ktoś tak ma? Chciałam zobaczyć czy wszystko się zgadza. Dziś konsultantka powiedziała że skoro od wczoraj mam aktywny numer to to może spokojnie dzień nawet do dwóch potrwać nim się na str zaktualizują połączenia. ale jakoś mnie nie przekonała. W T-Mobile pojawiały się najpóźniej po godzinie od wykonania połączenia.