forumnju z rachunkiemusługiMożliwość wyłączenia kodu PIN.

Możliwość wyłączenia kodu PIN.

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-01 11:13)

Jak na razie sukces połowiczny. Dostałem nowa kartę, ale jedną, i to na numer nie swój tylko dodatkowy mimo że zgłaszałem wymianę sim z numeru głównego... czyli bok nju utrzymuje wysokie standardy działania. Ale pin faktycznie na nowej karcie wyłączyć można. Walczę dalej o druga kartę ;)

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-01 11:56)

U mnie dwie karty na dwóch różnych kontach abonenckich (nju buzz + nju internetowy) wymienione za darmo jako ?gest dobrej woli? ;)

~lulek

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-01 12:20)

No cóż, widocznie trafiłeś na ten niewielki odsetek pracowników, który potrafił sprawę załatwić. Wg tego co mnie mówią, to też obie karty mam zatwierdzone do bezpłatnej wymiany, ale dlaczego dostałem jedną nikt nie wie.

W każdym razie 2 karta również dotarła po kolejnych 2 telefonach i 2 dniach. 

[edytowane przez martinezcb o 08:28 w dniu 2017-03-03]
 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-05 16:03)

A dzisiaj dotarła faktura, i ta darmowa wymiana kart sim kosztowała 50 zł. 
Ciekawe jak u kolegi ~lulek. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź na reklamację.

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-05 17:36)

A w jaki sposób aktywowałeś nowe karty SIM? Ponieważ mi podczas wymiany konsultant powiedział, by po odebraniu nowych kart aktywować je telefonicznie w BOA. Wysyłając SMS Aktywacja na 1201 automat naliczy opłatę za wymianę i trzeba będzie składać reklamację.


Jeśli zapewnili Cię za pierwszym razem, że wymiana będzie darmowa to w reklamacji odwołaj się do tego zgłoszenia i odpowiedzi na nią i wystawią Ci korektę faktury. Miałem identyczną sytuację kilka miesięcy temu gdy wprowadzili karty bez PIN do ofert Internetowych.

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-05 17:56)

Tak oczywiście na to się powołałem, liczę że tak się stanie. Co do aktywacji to mnie mówili żebym właśnie aktywował sms'em i że to zresztą będę miał napisane na piśmie które dostanę z kartami...

Reklamację uwzględnili, z informacja że to faktycznie aktywacja sms'em spowodowała naliczenie opłat, w związku z czym zostały anulowane.

[edytowane przez martinezcb o 07:46 w dniu 2017-03-08]
 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-06 00:05)

martinezcb

sprawdź jaki masz domyślny APN do internetu.
Właśnie zauważyłem, że na mojej karcie bez wymuszone pinu sprzed 2 lat domyślny APN o nazwie Orange INTERNET mam ustawione "internetipv6", a na innej karcie SIM sprzed ponad roku z wymuszonym pinem jako domyślny APN o nazwie Orange INTERNET jest ustawiony "internet".

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-06 08:21)

to jest odpowiedź na post:

Tak oczywiście na to się powołałem, liczę że tak się stanie. Co do aktywacji to mnie mówili żebym właśnie aktywował sms'em i że to zresztą będę miał napisane na piśmie które dostanę z kartami... 




Standard, jeśli chodzi o obsługę klienta w Nju. Każdy konsultant mówi co innego. Jednak przyznaję, że od tamtej pory zawsze aktywuję karty przez BOA, gdzie dodatkowo potwierdzam na nagraniu rozmowy, że wymiana jest darmowa i nigdy więcej opłata nie została błędnie naliczona.

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-06 08:43)

to jest odpowiedź na post:


sprawdź jaki masz domyślny APN do internetu.
Właśnie zauważyłem, że na mojej karcie bez wymuszone pinu sprzed 2 lat domyślny APN o nazwie Orange INTERNET mam ustawione "internetipv6", a na innej karcie SIM sprzed ponad roku z wymuszonym pinem jako domyślny APN o nazwie Orange INTERNET jest ustawiony "internet".



Nigdy tego nie rozgryzłem, ale ta sama karta włożona do mojego telefonu (moto g) zawsze po resecie ustawia APN jako "internet", natomiast w Samungu S4 i A3 zawsze jest to "internetipv6". Nie wiem od czego to zależy. Sprawdzałem na kartach z pinem, teraz po wymianie kart już ich nie przekładałem pomiędzy telefonami, ale zerknąłem na APN i też są dokładnie tak ustawione. Co ciekawe mimo że ja już dawno nie mam żadnych aktualizacji do telefonu, to tak jakoś z pół roku temu pewnego dnia zauważyłem że wskaźnik sieci zmienił mi się z "LTE" na "4G". Tez nie wiem z jakiego powodu.

 

Możliwość wyłączenia kodu PIN. (2017-03-06 10:46)

ja sprawdzałem 2 karty SIM na 2 egzemplarzach S4 i jeden ma domyślnie "internet", a drugi ma domyślnie "internetipv6".

Na tym pierwszym z "internet" MMSy działają bez zastrzeżeń.
Na drugim z "internetipv6" MMSy też działają prawidłowo ale jeśli dodam ręcznie nowy APN "internet" to choć net działa w IPv4 to nie działa wysyłka i odbieranie MMSów.
Niestety na tym drugim MMSy śmigają tylko i wyłącznie na "internetipv6".

Oba egzemplarze mają inny soft i nie próbowałem przekładać kart SIM ale przy okazji pobawię się w tego typu zmiany i zobaczę jaki będzie efekt.

odpowiedź

Możliwość wyłączenia kodu PIN. | ciajus (19.02.2017, 17:30)

Pomyślałem, że warto poinformować zainteresowanych. W końcu wywalczone.

Oficjalnie wszystkie nowe karty SIM w taryfach głosowych mają możliwość wyłączenia kodu PIN.

Więcej info pod linkiem:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=726847614151529&id=123157394520557

EDIT:
Dodam od siebie, że dość łatwo można taką wymianę otrzymać za darmo. Oczywiście Nju nie napisze tego oficjalnie na forum, by uniknąć masowych zgloszeń o wymanę karty SIM często dla ludzi, którym to obojętne czy mają ten PIN czy nie.
Jednak jeśli komuś zależy, a nie chce płacić to wspomnijcie w zgloszeniu, że nigdzie w regulaminie ani umowie z Nju nie ma słowa, że karta ma wymuszony PIN i że jest to działanie Operatora na niekorzyść klienta nie podparte żadnymi przepisami i wbrew ogólnie przyjętym praktykom Operatorów. 



wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

41 gości i 0 zalogowanych użytkowników