to jest odpowiedź na post:
Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.
No mnie tego tez nikt nie wyjaśnił...
Pani w bok polecila wylaczyc telefon i wlączyć ponownie, co nic nie dało. Przy dyktowaniu numeru karty SIM coś się jej w systemie nie zgadzało - tyle wiem. Z punktu widzenia konsumenta szczerze średnio mnie to interesuje - dostałem nową kartę, aktywowałem, stara przestała działać, a nowa działać nawet nie zaczęła.
Teraz od soboty jestem bez mojego numeru, którego używam też do pracy i co najmniej jeszcze kilka dni będę musiał czekać na kuriera. Żeby kontaktu ze światem nie stracić całkowicie, musiałem kupić na szybko jakiś pre-paid.
Generalnie jestem zadowolony z nju, bo oferta jest dobra, ale ta sytuacja jest naprawdę mega słaba.
[edytowane przez leif o 21:15 w dniu 2017-01-22]