forumnju z rachunkiemusługiNowa karta SIM nie działa

Nowa karta SIM nie działa

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 15:05)

Właśnie wymieniłem starą kartę SIM na nową, wszystko zgodnie z instrukcją. Stara karta straciła już zasięg, a nowa nie loguje się w ogóle do sieci. Co w takiej sytuacji? Mam czekać dalej? Jeśli tak, to jak długo to może trwać? Trochę dziwne, że klient przy zmianie karty SIM na nowoczesną, z obsługą LTE, traci całkowicie dostęp do usług na nie wiadomo ile... :/

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 15:07)

w razie wątpliwości kontaktuj się z BOK, zamiast pisać na forum. Na odległość trudno stwierdzić w czym tkwi problem, czy w ogóle nową kartę masz aktywną itd.

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 15:12)

to jest odpowiedź na post:

w razie wątpliwości kontaktuj się z BOK, zamiast pisać na forum. Na odległość trudno stwierdzić w czym tkwi problem, czy w ogóle nową kartę masz aktywną itd.



Jasna sprawa. Chodziło mi bardziej o uzyskanie info, czy to może jest normalne, że po aktywowaniu nowej karty SIM nie loguje się ona do sieci od razu, ale w przeciągu np. 2, 5, 10 godzin.

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 19:53)

Wylacz calkowicie telefon i ponownie wlacz,

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-21 20:09)

to jest odpowiedź na post:

Wylacz calkowicie telefon i ponownie wlacz,



Hehe, dzięki, tego nie próbowałem. ;)




Udało się dodzwonić do BOK, sytuacja wyjaśniona - karta SIM nie działa i nie będzie działać. Starej nie da się ponownie aktywować. Muszę zamówić kolejną i czekać następne kilka dni. Bez dostępu do własnego numeru telefonu...

[edytowane przez leif o 20:11 w dniu 2017-01-21]
 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-22 19:10)

Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.

 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-22 20:58)

to jest odpowiedź na post:

Nie wyjaśniłeś sprawy na forum.
Bo skoro wymieniłeś starą kartę na nową to w odniesieniu do starej to wiadomo, że nie będzie ona działać ale nie wyjaśniłeś dlaczego nie działała ta nowa karta i musisz zamawiać drugą nową.
Karty nie są wyłączane ot tak sobie przez widzi mi się operatora, więc pominąłeś jakiś istotny fragment.



No mnie tego tez nikt nie wyjaśnił...

Pani w bok polecila wylaczyc telefon i wlączyć ponownie, co nic nie dało. Przy dyktowaniu numeru karty SIM coś się jej w systemie nie zgadzało - tyle wiem. Z punktu widzenia konsumenta szczerze średnio mnie to interesuje - dostałem nową kartę, aktywowałem, stara przestała działać, a nowa działać nawet nie zaczęła.

Teraz od soboty jestem bez mojego numeru, którego używam też do pracy i co najmniej jeszcze kilka dni będę musiał czekać na kuriera. Żeby kontaktu ze światem nie stracić całkowicie, musiałem kupić na szybko jakiś pre-paid.

Generalnie jestem zadowolony z nju, bo oferta jest dobra, ale ta sytuacja jest naprawdę mega słaba.

[edytowane przez leif o 21:15 w dniu 2017-01-22]
 

Nowa karta SIM nie działa (2017-01-22 23:11)

Dziwne jest to co piszesz, że nikt z BOK nie wyjaśnił Ci w czym tkwił problem.

Ja jestem dociekliwy i w takiej sytuacji domagałbym się wyjaśnień i podania przyczyn problemu, zwłaszcza, że nie był on z Twojej winy, a z winy operatora i teraz przez kilka dni zostajesz bez numeru.
Jak dla mnie z punktu widzenia konsumenta/klienta tym bardziej powinno to Ciebie interesować. Ale OK Twoja decyzja, może nie masz potrzeby zgłębiania tego typu tematów.

[EDIT]
Napisz reklamację, krótko opisz sprawę i zażądaj rekompensaty w kwocie X. Sądzę, że nie powinieneś mieć problemu aby dostać jakiś bonus np. 29zł, czyli jeden miesiąc gratis w ofercie "Wszystko komórkowe".

[edytowane przez nju_klient o 23:14 w dniu 2017-01-22]

odpowiedź

Nowa karta SIM nie działa | nju_klient (22.01.2017, 23:11)

Dziwne jest to co piszesz, że nikt z BOK nie wyjaśnił Ci w czym tkwił problem.

Ja jestem dociekliwy i w takiej sytuacji domagałbym się wyjaśnień i podania przyczyn problemu, zwłaszcza, że nie był on z Twojej winy, a z winy operatora i teraz przez kilka dni zostajesz bez numeru.
Jak dla mnie z punktu widzenia konsumenta/klienta tym bardziej powinno to Ciebie interesować. Ale OK Twoja decyzja, może nie masz potrzeby zgłębiania tego typu tematów.

[EDIT]
Napisz reklamację, krótko opisz sprawę i zażądaj rekompensaty w kwocie X. Sądzę, że nie powinieneś mieć problemu aby dostać jakiś bonus np. 29zł, czyli jeden miesiąc gratis w ofercie "Wszystko komórkowe".
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

96 gości i 0 zalogowanych użytkowników