forumnju z rachunkiemusługiTandem - Dołączenie nowego numeru

Tandem - Dołączenie nowego numeru

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-14 16:43)

@niktoś

jeśli nastąpiła zmiana okresu rozliczeniowego bez Twojej zgody to napisz konkretną reklamację z podaniem odpowiednich danych. Jeśli zmiana okresu rozliczeniowego spowodowała zawyżenie opłat to możesz żądać rekompensaty. W przypadku braku reakcji operatora zawsze można próbować skargę do UKE, jeśli chcesz prostować sprawę do końca.

Osobiście nie spotkałem się z podobnym przypadkiem, więc trudno mi coś doradzać.
W styczniu będę podpinał kolejny Nju Dodatkowy to ciekaw jestem jaki tym razem będzie finał.

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2016-01-08 15:48)

Sprawa dot. okresu rozliczeniowego już wyjaśniona pozytywnie.
Druga sprawa dot. blokady usług odmiennie na dwóch kartach też pozytywnie.
Dla potomnych
Tu zawinił system na stronie ( ale chyba nie do końca tylko strona), ale jest możliwe ustawienie innych blokad.
Bezpośrednio ze strony po zalogowaniu nie dało się tego zrobić gdyż jest ( ew. był) błąd na stronie który z automatu robił dane ustawienie na dwóch kontach. Zmianę dokonano podczas rozmowy z działem technicznym.
Niestety nadal problem występował z dostępnością roamingu a blokadą połączeń międzynarodowych
-blokada połączeń międzynarodowych wyłączała roaming, a włączając roaming odblokowywało się połączenia międzynarodowe.
Tu polecono skorzystać z kodów z aparatu telefonicznego na którym chce się blokować
Włączenie *331* hasło # )
Wyłączenie #331* hasło # )
informacja o aktualnym statusie usługi *#331# )
aby zmienić hasło wciśnij: ** 03 * 330*stare hasło * nowe hasło * nowe hasło # )
) - oznacza przycisk inicjujący połączenie.

[edytowane przez niktoś o 15:50 w dniu 2016-01-08]
 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2016-01-10 14:12)

kiedyś w innym wątku było już pisane, że blokada połączeń międzynarodowych nie działa po włączeniu przez panel www i dodatkowo trzeba ją aktywować z poziomu telefonu, wybierając odpowiednią opcję lub jak Ty podałeś kody USSD.

Warto pamiętać, że domyślne hasło w Nju to 9999, bo bodajże po 3 błędnych próbach system może nam zablokować możliwość zmian, przynajmniej tak miałem kiedyś w IDEI jak jeszcze istniała.

Ale chyba wyłączenie/włączenie blokady w Nju przez panel www zeruje hasło, bo kiedyś je zmieniałem na swoje, a potem po moich testach blokad i roamingu (wyłączanie/włączanie przez www) zauważyłem, że hasło znowu mam domyślne, czyli 9999.

[edytowane przez nju_klient o 14:14 w dniu 2016-01-10]

odpowiedź

Tandem - Dołączenie nowego numeru | niktoś (10.12.2015, 17:06)

Miałem sobie abonament, zamówiłem dodatkowy nr. jako tandem za 9zł.
W opisach czytałem że drugi numer będzie miał osobne własne konto.
Po otrzymaniu karty (umowy) nowego numeru, okazało się że:
- dotychczasowe ustawienia blokad na koncie głównym uległy zmianie.
- nie ma możliwości indywidualnego ustawienia blokad  ( to poco te dwa konta)
- data rozliczenia miała się nie zmienić ( taką informację otrzymałem na chat on-line), a się zmieniła.
Jestem świadomy że w tandemie usługi są świadczone wspólnie, ale osobne konto on-line powinno dawać możliwość indywidualnych blokad, bo tak te drugie konto jest tylko aby rozdzielić listę połączeń, co mogę sobie sam sprawdzić z rachunku.
Trochę się tu zawiodłem dezinformacją chatu on-line i tak mocnym scaleniem obu numerów.
Jakbym nie sprawdził u siebie to zalały by mnie SMS premium itp.
Coś tu jest nie tak - bo tak nie powinno być.
Czy może powstał jakiś błąd.- jak to jest naprawdę ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 0 zalogowanych użytkowników