forumnju z rachunkiemofertaWyższa kwota faktury

Wyższa kwota faktury

 

Wyższa kwota faktury (2017-11-16 12:42)

Miałem pakiet nie więcej niż 39zł + dodatkowy numer 9zł -> czyli powinienem zapłacić 48zł,
zmieniłem pakiet na 29zł + 9zł za dodatkowy, 
nie wykonywałem żadnych rozmów premium ani nie wysyłałem smsów, 
dlaczego na fakturze mam ponad 50 zł?

Widzę że inni też się na to skarżą, czyżby jednak Nju Mobile to jedna wielka ściema?

 

Wyższa kwota faktury (2017-11-17 11:38)

I co ktoś wyjaśnił ci skąd ta różnica w wysokości rachunku ? Też zastanawiałam się nad ofertą 29+9 ale sama nie wiem.... 

~angelika

 

Wyższa kwota faktury (2017-11-17 11:40)

to jest odpowiedź na post:

nie wykonywałem żadnych rozmów premium ani nie wysyłałem smsów, 
dlaczego na fakturze mam ponad 50 zł?

Widzę że inni też się na to skarżą, czyżby jednak Nju Mobile to jedna wielka ściema?


Ciekawe, że jak dotąd wszyscy "inni się skarżący", włącznie z Tobą, nie podają żadnych konkretów za co im rzekomo zawyżono faktury. A przecież jest coś takiego jak szczegółowy wykaz połączeń. Można także sprawdzać billing online, zrzucić wybrany okres do Excela, przeanalizować. Inaczej  jest to dyskusja o wróżeniu z fusów.


Poza tym oprócz SMS-ów premium dodatkowo płatne są np. rozmowy międzynarodowe (gdy dzwonisz z Polski na nr zagraniczny), albo np. połączenia video, roaming poza strefą UE, itp. Szczegóły znajdziesz w cenniku.


[EDIT]
i jeszcze jedno. Zmiany w pakietach aktywują się od następnego okresu rozliczeniowego. Czyli jeśli Twój okres rozliczeniowy zaczyna się np. od 1-szego dnia miesiąca oraz zmianę z 39zł na 29 zrobiłeś np. 1-szego października, rozliczenia wg. nowego limitu weszły w życie dopiero od 1-szego listopada. To mogła być przyczyna (lub jedna z przyczyn) "zawyżonego" rachunku (za październik), ale wróżbitą Maciejem nie jestem ;) 

[edytowane przez stanley99 o 13:54 w dniu 2017-11-17]
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

 

Wyższa kwota faktury (2017-11-21 13:04)

Cytuję :  (...) Poza tym oprócz SMS-ów premium dodatkowo płatne są np. rozmowy międzynarodowe (gdy dzwonisz z Polski na nr zagraniczny), albo np. połączenia video, roaming poza strefą UE, itp. Szczegóły znajdziesz w cenniku.


Np. ja  nie dzwoniłam "z Polski na nr. zagraniczny"  nie wysyłam sms premium, nie mam połączeń video - mam taryfę >> nie więcej niż 39 <<  a zapłacić mam także około 50 zł.

 

Wyższa kwota faktury (2017-11-21 18:38)

to jest odpowiedź na post:

Np. ja  nie dzwoniłam "z Polski na nr. zagraniczny"  nie wysyłam sms premium, nie mam połączeń video - mam taryfę >> nie więcej niż 39 <<  a zapłacić mam także około 50 zł.


Powtarzam pytanie, na które na razie nikt z "narzekających" nie odpowiedział:  co wynika z rachunku szczegółowego lub dostępnej online Listy połączeń? Zaglądałaś tam, próbowałaś sprawdzić za co konkretnie naliczono opłaty, samodzielnie coś podsumować? Przecież nie jestem wróżbitą, pisałem już. Nie wiem z jakich usług korzystałaś, czy było coś poza standardem. Może w nocy zakrada się do Twojego telefonu ten żółty ludek z Nju i wydzwania za granicę albo śle sms-y premium do pięknych pań ? ;-)  Jeżeli rzeczywiście nie było nic ponad standard, a suma obciążeń za rozmowy/SMSy/MMSy/internet przekracza kwotę limitu (u Ciebie 39zł) - zgłoś reklamację do BOK. Być może jest jakiś bug w systemie, albo błąd popełnił człowiek, przecież to niewykluczone.
P.S. Masz nr dodatkowy? Jeśli tak, to by dawało około 50zł (39+9) ... 

[edytowane przez stanley99 o 19:04 w dniu 2017-11-21]
 

Wyższa kwota faktury (2017-11-22 09:23)

Ja popieram "wróżących z fusów" - moja pierwsza faktua była bez powodu zawyżona o ok. 52zł (faktura na ponad 104zł) po czterech telefonach i rozmowie mailowej ludzie z nju stweirdzili, że nie potrafią wytłumaczyć tej kwoty, że nie ma ona pokrycia w bilingu i zwrócą mi nadpłatę. Gdybym nie "wywalczył" to bym był oszukany. 

~cosiek96

 

Wyższa kwota faktury (2017-11-22 10:49)

to jest odpowiedź na post:

Ja popieram "wróżących z fusów"


Dalej nie uzyskałem odpowiedzi: co u Ciebie było widać na billingu? (rachunku szczegółowym, który dostajesz wraz z główną fakturą, albo Liście połączeń dostępnej przez konto online). Np.  naliczali dalej opłaty pomimo osiągnięcia limitu (gdybam: może nie włączyli czegoś w systemie), liczyli podwójnie, albo za coś z czego w ogóle nie korzystałeś? Czy tak sobie zupełnie z sufitu walnęli te 104zł? Pytam z ciekawości.
Natomiast co do "walki o swoje" jak najbardziej popieram. Pod warunkiem, że jest zasadna... ;)

[edytowane przez stanley99 o 10:49 w dniu 2017-11-22]
 

Wyższa kwota faktury (2017-11-22 12:04)

to jest odpowiedź na post:


Powtarzam pytanie, na które na razie nikt z "narzekających" nie odpowiedział:  co wynika z rachunku szczegółowego lub dostępnej online Listy połączeń? Zaglądałaś tam, próbowałaś sprawdzić za co konkretnie naliczono opłaty, samodzielnie coś podsumować? Przecież nie jestem wróżbitą, pisałem już. Nie wiem z jakich usług korzystałaś, czy było coś poza standardem. Może w nocy zakrada się do Twojego telefonu ten żółty ludek z Nju i wydzwania za granicę albo śle sms-y premium do pięknych pań ? ;-)  Jeżeli rzeczywiście nie było nic ponad standard, a suma obciążeń za rozmowy/SMSy/MMSy/internet przekracza kwotę limitu (u Ciebie 39zł) - zgłoś reklamację do BOK. Być może jest jakiś bug w systemie, albo błąd popełnił człowiek, przecież to niewykluczone.
P.S. Masz nr dodatkowy? Jeśli tak, to by dawało około 50zł (39+9) ... 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Wyższa kwota faktury (2017-11-22 12:27)

to jest odpowiedź na post:


Powtarzam pytanie, na które na razie nikt z "narzekających" nie odpowiedział:  co wynika z rachunku szczegółowego lub dostępnej online Listy połączeń? Zaglądałaś tam, próbowałaś sprawdzić za co konkretnie naliczono opłaty, samodzielnie coś podsumować? Przecież nie jestem wróżbitą, pisałem już. Nie wiem z jakich usług korzystałaś, czy było coś poza standardem. Może w nocy zakrada się do Twojego telefonu ten żółty ludek z Nju i wydzwania za granicę albo śle sms-y premium do pięknych pań ? ;-)  Jeżeli rzeczywiście nie było nic ponad standard, a suma obciążeń za rozmowy/SMSy/MMSy/internet przekracza kwotę limitu (u Ciebie 39zł) - zgłoś reklamację do BOK. Być może jest jakiś bug w systemie, albo błąd popełnił człowiek, przecież to niewykluczone.
P.S. Masz nr dodatkowy? Jeśli tak, to by dawało około 50zł (39+9) ... 


======
<span >

<span >Cytuję -> czy było coś poza standardem. Może w nocy zakrada się do Twojego telefonu ten żółty ludek z Nju i wydzwania za granicę albo śle sms-y premium do pięknych pań ?<--- koniec  cytatu.



<span >Nie mam żadnego nr. dodatkowego. Nie miało miejsca nic - co zawrłam w powyższym cytacie. .Wysłałam na BOK kopię szczegółową przedmiotowej FV.

<span >pozdrawiam, Avepad


<span >

<span >

<span >

odpowiedź

Wyższa kwota faktury | scarecrov (16.11.2017, 12:42)

Miałem pakiet nie więcej niż 39zł + dodatkowy numer 9zł -> czyli powinienem zapłacić 48zł,
zmieniłem pakiet na 29zł + 9zł za dodatkowy, 
nie wykonywałem żadnych rozmów premium ani nie wysyłałem smsów, 
dlaczego na fakturze mam ponad 50 zł?

Widzę że inni też się na to skarżą, czyżby jednak Nju Mobile to jedna wielka ściema?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

27 gości i 1 zalogowanych użytkowników