Oszustwo w NJU

 

Oszustwo w NJU (2016-11-25 12:52)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2017-05-22 12:13)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2017-08-17 23:02)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~tomi

 

Oszustwo w NJU (2018-05-15 19:33)

<span >Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~zosiasamosia

 

Oszustwo w NJU (2018-08-17 15:09)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1534511360997

 

Oszustwo w NJU (2019-01-29 23:05)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1548799515601

 

Oszustwo w NJU (2020-03-25 21:34)

2020 a tu dalej cyrki, też zmieniłam, specjalnie czekałam spokojnie 3 miechy aż mi nr przepiszą z wyłączoną kartą, teraz mogą mi nadmuchać, internet wyparowuje i jakieś nie istniejące połączenia i straszenie sądem. Na szczęście mój znajomy prawnik to posprawdzał i bzdury totalne. Maile zablokowane i wszelkie telefony od nich. 

~kari

 

Oszustwo w NJU (2020-05-13 22:38)

po 24 godzinach miałem mieć uruchomiony numer a  ciagle mam komunikat  "nie zarejestrowano sieci" a i wpłaty tez żadne nie są przyjmowane do bani z taką robotą, telefon jest mi pilnie potrzebny bo dostaje na ten numer sms-y z banku autoryzujace transakcje i mnie uziemili na amen

~wqrwiony

 

Oszustwo w NJU (2020-05-14 13:03)

Hej :) A włożyłeś kartę, którą otrzymałeś od nju, bo karta u poprzedniego operatora przestaje działać po przeniesieniu? Wyłączyłeś i włączyłeś telefon, a jeśli to nie pomaga przełożyłeś kartę na chwilę do innego urządzenia? Jeśli tak to dzwoń z innego numeru do BOK  pod numer 690610610- sprawdzą co się dzieje . Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 13:05 w dniu 2020-05-14]

odpowiedź

Oszustwo w NJU | ~zosiasamosia (15.05.2018, 19:33)

<span >Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 0 zalogowanych użytkowników