forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości otrzymania nowej karty SIM.

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

odpowiedź

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. | ~maciej (18.09.2014, 19:49)

Zagubiłem kartę SIM. 13.09 złożyłem wniosek z konta znajomego z prośbą o wydanie duplikatu karty SIM. Podałem wszelkie niezbędne informacje do wykonania tego zlecenia. Otrzymałem informację zwrotną o prośbę z podaniem numeru SuperPIN w celu realizacji zlecenia. Podałem numer i cisza. Po uprzejmym zapytaniu na jakim etapie jest realizacja zamówienia 1466815337  otrzymałem maila zwrotnego z informacją, że mam złożyć wniosek o wydanie nowej karty SIM. To skandal!!! Od blisko tygodnia jestem bez telefonu, odcięty od świata. Na infolinii nie wiedzą nic. Na stronie jest napisane, że nową kartę wysyłacie w ciągu 3 dni, co jest kompletną bzdurą. Na kolejne maila nikt nie odpowiada. Jutro sprawa trafia do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Za fakturę na pewno nie zapłacę, gdyż nie mam możliwości korzystania z numeru. Zachowanie sieci karygodne. Odradzam wszystkim korzystanie z tej sieci.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

96 gości i 0 zalogowanych użytkowników