forumstrona www, moje kontomoje kontoZablokowane konto za granicą, brak roamingu

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu

 

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu (2014-01-21 22:54)

Będąc za granicą z nieodblokowanym roamingiem próbowałem logować się na konto na stronie njumobile, ale nie zauważyłem włączonego capslocka,  gdy go wyłączyłem zaczął już wyskakiwać komunikat, że z powodu zbyt dużej ilości prób logowania moje konto zostało zablokowane. Nie mogę skorzystać z odzyskiwania hasła, ponieważ nie dostanę smsa gdyż nie mam włączonego roamingu, z tego samego powodu nie mogę zadzwonić do obsługi klienta, co mam zrobić?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~mac

 

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu (2016-09-30 09:33)

Mam ten sam problem. Jest możliwość przesłania hasła na email?

~hubert9h

 

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu (2017-02-12 01:48)

Podpisuję do wątku gdyż mam ten sam problem. Nie aktywowałem roamingu w Polsce i teraz został do mnie wysłany SMS którego nie dostałem ponieważ jest brak zasięgu. 

Podłączam sie do pytania Huberta z prośbą o możliwość wysłania hasła drogą mailową 

 

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu (2018-06-30 06:12)

to jest odpowiedź na post:

Podpisuję do wątku gdyż mam ten sam problem. Nie aktywowałem roamingu w Polsce i teraz został do mnie wysłany SMS którego nie dostałem ponieważ jest brak zasięgu. 

Podłączam sie do pytania Huberta z prośbą o możliwość wysłania hasła drogą mailową 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1530331927587

 

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu (2019-11-15 10:58)

to jest odpowiedź na post:

Podpisuję do wątku gdyż mam ten sam problem. Nie aktywowałem roamingu w Polsce i teraz został do mnie wysłany SMS którego nie dostałem ponieważ jest brak zasięgu. 

Podłączam sie do pytania Huberta z prośbą o możliwość wysłania hasła drogą mailową 

~wnerwiony

odpowiedź

Zablokowane konto za granicą, brak roamingu | ~mac (21.01.2014, 22:54)

Będąc za granicą z nieodblokowanym roamingiem próbowałem logować się na konto na stronie njumobile, ale nie zauważyłem włączonego capslocka,  gdy go wyłączyłem zaczął już wyskakiwać komunikat, że z powodu zbyt dużej ilości prób logowania moje konto zostało zablokowane. Nie mogę skorzystać z odzyskiwania hasła, ponieważ nie dostanę smsa gdyż nie mam włączonego roamingu, z tego samego powodu nie mogę zadzwonić do obsługi klienta, co mam zrobić?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 0 zalogowanych użytkowników