forumnju z rachunkiemusługibrak faktury za uslugi przez email

brak faktury za uslugi przez email

 

brak faktury za uslugi przez email (2019-04-10 14:07)

nie dostalem faktury za kwiecien . email zdefiniowany , do tej pory do 8 dnia miesiąca dostawałem emailem

 

brak faktury za uslugi przez email (2019-04-10 14:23)

I jak my - inni uzytkownicy Nju - mamy Ci pomóc? Z takimi problemami zgłaszaj się do Biura Obsługi Klienta, a nie na forum użytkowników.
Sprawdź, czy faktura nie trafiła przypadkiem do folderu SPAM i czy Twoja poczta działa poprawnie. No i zweryfikuj swój adres na Twoim koncie, może cos zmieniałeś.

Rachunek możesz również wydrukować po zalogowaniu na twoje konto

[edytowane przez jacp11 o 14:41 w dniu 2019-04-10]

odpowiedź

brak faktury za uslugi przez email | abacab (10.04.2019, 14:07)

nie dostalem faktury za kwiecien . email zdefiniowany , do tej pory do 8 dnia miesiąca dostawałem emailem
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 1 zalogowanych użytkowników