Złodzieje!

 

Złodzieje! (2017-04-20 11:26)

Witam. U mnie non stop są problemy z usługami.  Niby po zmianach na koncie przychodzi potwierdzenie a uslugi pozostają bez zmian. Za każdym razem musze dzwonić do boa. Sms premium jeżeli chce zapłacić sms-em nie działa pomimo środków na koncie i nie mam blokady sms premium. Specjalnie doładowaniem konto i nie mogę wysłać sms. Dzwoniłem do boa i nie mam zadnej blokady, konsultant sprawdził i nic nie zmienilo się. 

~targtom

 

Złodzieje! (2017-05-20 10:54)

W pełni się zgadzam.Nju to złodzieje.Kończę z wami przygodę.Miałem na koncie ponad 33 zł.Oferta za 29 zł tzn tyle muszę wydać na sms/mms, połączenia z komórkami oraz internet by mieć potem 10GB netu i rozmowy/sms/mms za free.Do wczoraj było ponad 33 zł, dziś pobrałem grę z google play ważącą 90MB.Chciałem pobrać coś innego i nie dało się bo wyskoczył problem z netem.Sprawdzam stan konta i pokazuje mi 1 grosz, w dodatku wyświetla że mam wydać 28,71 zł aby korzystać za darmo dalej.Ta sytuacja w moim przypadku ma miejsce 3 raz w ciągu 4 miesięcy.To jest kpina.Zgłaszam to do UOKIK.Ponadto za każdym razem dzwoniąc do biura obsługi zawsze oddawali mi UKRADZIONE środki.Dla mnie to całe nju i orange to patologia  z takim podejściem do klienta.Jesteście żałośni.

 

Złodzieje! (2017-05-26 17:31)

Straciłem mój numer "na wieki". Osoby wyjeżdżające za granicę usuwają NJU kartę z telefonu. W takiej sytuacji trącą swój numer "na wieki" razem z kasą bo nie mogą otrzymać i odpowiedzieć na ostrzegające NJU SMS-y. Tutaj powinny być wysyłane raczej emaile. Niestety, NJU "na wieki" jest raczej naciąganiem klientów bo mało kto czyta regulaminy, chyba że po fakcie takim jak ten. Przy rejestracji numeru zapewniano mnie że będąc przez 9 miesięcy za granicą na pewno nie stracę tego "na wieki" numeru.  Wygląda to jak niedopowiedzenie.... albo raczej oszustwo. Chyba NJU tym nie zyska klientów.

~podroznik

 

Złodzieje! (2018-02-15 17:58)

Już 2 razy dostałem fakturę na wyższą kwotę. Pierwszy raz kwota o 1 grosz wyższa a drugi raz o 4.49 zł wyższa. Moja oferta to "wszystko za 29 zł" a faktury na 29.01 zł i 33.49 zł... No kur... złodziejstwo!

~darenty

 

Złodzieje! (2018-02-15 23:58)

Może nim oskarżysz operatora o złodziejstwo, sprawdź za co zostały naliczone opłaty. Nie wszystko wchodzi w limit 29.00 zł np. SMS-y premium, infolinie, połączenia międzynarodowe. Grosz to akurat wynika z zaokrąglania opłat do pełnych groszy.Widniejące na fakturze VAT kwoty winny być zaokrąglone do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 

odpowiedź

Złodzieje! | rydwan (20.05.2017, 10:54)

W pełni się zgadzam.Nju to złodzieje.Kończę z wami przygodę.Miałem na koncie ponad 33 zł.Oferta za 29 zł tzn tyle muszę wydać na sms/mms, połączenia z komórkami oraz internet by mieć potem 10GB netu i rozmowy/sms/mms za free.Do wczoraj było ponad 33 zł, dziś pobrałem grę z google play ważącą 90MB.Chciałem pobrać coś innego i nie dało się bo wyskoczył problem z netem.Sprawdzam stan konta i pokazuje mi 1 grosz, w dodatku wyświetla że mam wydać 28,71 zł aby korzystać za darmo dalej.Ta sytuacja w moim przypadku ma miejsce 3 raz w ciągu 4 miesięcy.To jest kpina.Zgłaszam to do UOKIK.Ponadto za każdym razem dzwoniąc do biura obsługi zawsze oddawali mi UKRADZIONE środki.Dla mnie to całe nju i orange to patologia  z takim podejściem do klienta.Jesteście żałośni.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

46 gości i 2 zalogowanych użytkowników