forumnju z rachunkiemusługiTandem - Dołączenie nowego numeru

Tandem - Dołączenie nowego numeru

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2015-12-14 16:43)

@niktoś

jeśli nastąpiła zmiana okresu rozliczeniowego bez Twojej zgody to napisz konkretną reklamację z podaniem odpowiednich danych. Jeśli zmiana okresu rozliczeniowego spowodowała zawyżenie opłat to możesz żądać rekompensaty. W przypadku braku reakcji operatora zawsze można próbować skargę do UKE, jeśli chcesz prostować sprawę do końca.

Osobiście nie spotkałem się z podobnym przypadkiem, więc trudno mi coś doradzać.
W styczniu będę podpinał kolejny Nju Dodatkowy to ciekaw jestem jaki tym razem będzie finał.

 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2016-01-08 15:48)

Sprawa dot. okresu rozliczeniowego już wyjaśniona pozytywnie.
Druga sprawa dot. blokady usług odmiennie na dwóch kartach też pozytywnie.
Dla potomnych
Tu zawinił system na stronie ( ale chyba nie do końca tylko strona), ale jest możliwe ustawienie innych blokad.
Bezpośrednio ze strony po zalogowaniu nie dało się tego zrobić gdyż jest ( ew. był) błąd na stronie który z automatu robił dane ustawienie na dwóch kontach. Zmianę dokonano podczas rozmowy z działem technicznym.
Niestety nadal problem występował z dostępnością roamingu a blokadą połączeń międzynarodowych
-blokada połączeń międzynarodowych wyłączała roaming, a włączając roaming odblokowywało się połączenia międzynarodowe.
Tu polecono skorzystać z kodów z aparatu telefonicznego na którym chce się blokować
Włączenie *331* hasło # )
Wyłączenie #331* hasło # )
informacja o aktualnym statusie usługi *#331# )
aby zmienić hasło wciśnij: ** 03 * 330*stare hasło * nowe hasło * nowe hasło # )
) - oznacza przycisk inicjujący połączenie.

[edytowane przez niktoś o 15:50 w dniu 2016-01-08]
 

Tandem - Dołączenie nowego numeru (2016-01-10 14:12)

kiedyś w innym wątku było już pisane, że blokada połączeń międzynarodowych nie działa po włączeniu przez panel www i dodatkowo trzeba ją aktywować z poziomu telefonu, wybierając odpowiednią opcję lub jak Ty podałeś kody USSD.

Warto pamiętać, że domyślne hasło w Nju to 9999, bo bodajże po 3 błędnych próbach system może nam zablokować możliwość zmian, przynajmniej tak miałem kiedyś w IDEI jak jeszcze istniała.

Ale chyba wyłączenie/włączenie blokady w Nju przez panel www zeruje hasło, bo kiedyś je zmieniałem na swoje, a potem po moich testach blokad i roamingu (wyłączanie/włączanie przez www) zauważyłem, że hasło znowu mam domyślne, czyli 9999.

[edytowane przez nju_klient o 14:14 w dniu 2016-01-10]

odpowiedź

Tandem - Dołączenie nowego numeru | nju_klient (14.12.2015, 16:43)

@niktoś

jeśli nastąpiła zmiana okresu rozliczeniowego bez Twojej zgody to napisz konkretną reklamację z podaniem odpowiednich danych. Jeśli zmiana okresu rozliczeniowego spowodowała zawyżenie opłat to możesz żądać rekompensaty. W przypadku braku reakcji operatora zawsze można próbować skargę do UKE, jeśli chcesz prostować sprawę do końca.

Osobiście nie spotkałem się z podobnym przypadkiem, więc trudno mi coś doradzać.
W styczniu będę podpinał kolejny Nju Dodatkowy to ciekaw jestem jaki tym razem będzie finał.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

139 gości i 0 zalogowanych użytkowników