@niusia
wcześniej nie podałaś kwoty jaka została naliczona za
numer główny, dopiero teraz podałaś, że jest to 29zł, w tym wypadku
wygląda to na jakiś błąd przy pierwszej fakturze, być może sytuacja podobna jak u dominika i będziesz miała korektę na 27,33zł.
@dominik1
Nie jestem dla Ciebie gościem, bo dla mnie w Twoich ustach brzmi to arogancko, a szacunek dla innych wynosi się z domu.
Po
pierwsze nie uważałem, że nie było winy operatora lecz stwierdziłem, że
większości przypadków z tego forum to wina była po stronie klienta. A
że nie jesteś dla mnie osobą wiarygodną i nie widzę Twojego rachunku
szczegółowego to trudno traktować wszystko co powiesz jako 100% pewną
informację.
Kwoty sugerowały, że coś może być nie tak jednak pewności nie było.
Na kilkanaście numerów które nadzorowałem ani jeden nie miał błędnie wystawionej faktury.
Może
dlatego, że w okresie przejściowym na numerze tymczasowym karta SIM nie
była używana, bo klient korzystał ze swojego numeru u "starego" operatora
i czekał na finalną datę przeniesienia swojego numeru do Nju.
U
Ciebie pojawił się błąd przy pierwszej fakturze, reklamacja załatwiła
sprawę i zakładam, że w kolejnych miesiącach powinieneś mieć już po 38zł jeśli
będziesz korzystał tylko z komórkowych.
@lukas
Widać nie zrozumiałeś odpowiedzi, którą zacytował dominik.
Z
wcześniejszych jego postów wynika, że złożył zamówienie na
przeniesienie numeru głównego 30 września, a finalna data przeniesienia
numeru została zaplanowana na 20 października. Nie czekając, aż jego
numer zostanie przeniesiony do Nju zaczął korzystać z nju tymczasowego
za co nabił sobie 14,91zł. Dopiero po finalnym przeniesieniu numeru
docelowego w dniu 20 października aktywowała się taryfa docelowa za
29zł, którą pewnie wybierał przy zawieraniu umowy i w ramach tej oferty
do końca okresu nabił sobie 25,41zł.
Tego samego dnia tj. 20
października złożył zamówienie na Nju dodatkowy, kurier przyjechał 26
października i od tego momentu miał Nju Dodatkowy za co naliczyli
proporcjonalnie 6,10zł + 9zł za nowy pełny miesiąc.
Błędem było złe
taryfikowanie nju dodatkowy i nabicie dodatkowych 35,23zł, które
zostanie skorygowane. Kolejne faktury powinny być już prawidłowe, bo nie
będzie numeru tymczasowego i podpinania Nju Dodatkowego tylko wszystko
będzie już działać docelowo.
Póki co masz potwierdzenie, że
niektóre osoby mają problem z pierwszą fakturą, być może Orange/Nju
zmieniało coś w systemie i stąd te zamieszanie. Osobiście przechodziłem w
maju do Nju Dodatkowy i faktury były OK, u znajomych w sierpniu też bez
niespodzianek.
Z drugiej strony przeraża mnie Twój strach i lęk,
boisz się tej oferty jak diabeł święconej wody, bo sugerujesz się
opiniami innych zamiast wyrabiać sobie zdanie na podstawie własnych
doświadczeń, a póki co raczej są to jednostkowe problemy i dotyczą
pierwszej faktury.
Jeśli oferta Ci odpowiada to z niej
skorzystaj, wiesz z grubsza na co zwrócić uwagę, jak wyliczyć prawidłową
kwotę pierwszej faktury. W najgorszym wypadku będziesz musiał napisać
reklamację i tyle, żadna filozofia. Poza tym nie masz cyrografu, więc
nic Ciebie nie wiąże z operatorem na dłużej i jeśli coś Ci nie będzie
odpowiadało to możesz zmienić sieć na inną. Przenoszenie numeru jest
stosunkowo prostą operacją dostępną dla każdego, więc bez obaw i paniki,
bo to nie kredyt hipoteczny na 30 lat, gdzie po podpisaniu umowy nie ma
zmiłuj :)
Jeśli Twój strach jest silniejszy to trudno może rozejrzyj się za inną ofertą w innej sieci, wybór ofert jest dość duży, także każdy znajdzie coś dla siebie.