obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

wymiana karty SIM

W nju mobile masz możliwość wymiany karty SIM.

Wymianę karty możesz zlecić m.in. w przypadku:
  • zagubienia, kradzieży
  • uszkodzenia mechanicznego
  • zmiany na kartę obsługującą szybką transmisję danych LTE
  • awarii dotychczas używanej karty.

Ważne!

Nie wszystkie karty SIM są przystosowane do obsługi LTE.

Karta do LTE powinna mieć oznaczenie usim.



Sprawdź jaką kartę posiadasz i zobacz czy powinieneś ją wymienić.

Kartę możesz wymienić na:

  • standardową z możliwością wyłamania karty micro SIM
  • nano SIM


Wymiana karty jest płatna 25zł brutto, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE.

Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.

W celu dokonania wymiany karty wykonaj poszczególne kroki opisane poniżej.



nju z rachunkiem

  1. Zaloguj się na portalu njumobile.pl
    Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, załóż je klikając w przycisk "załóż konto".
  2. Kliknij w zakładkę kontakt i wypełnij formularz.
  3. W formularzu wybierz rodzaj zgłoszenia: zlecenie, temat zgłoszenia: wymiana / duplikat karty SIM a w treści zgłoszenia napisz:
    • jaki rodzaj karty SIM chcesz otrzymać (SIM, micro SIM, nano SIM)
    • na jaki adres mamy wysłać wybraną kartę
    • powód wymiany (zguba, zniszczenie, kradzież, wymiana na kartę LTE).

Wymiana zostanie zrealizowana, gdy na numerze nie ma zaległości płatniczych i aktywnych blokad windykacyjnych.

Opłata za wymianę karty zostanie doliczona do najbliższej faktury.


nju na kartę

  1. Zaloguj się na portalu njumobile.pl
    Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, załóż je klikając w przycisk "załóż konto".
  2. Kliknij w zakładkę kontakt i wypełnij formularz.
  3. W formularzu wybierz rodzaj zgłoszenia: zlecenie, temat zgłoszenia: wymiana / duplikat karty SIM a w treści zgłoszenia napisz:
    • jaki rodzaj karty SIM chcesz otrzymać (SIM, micro SIM, nano SIM)
    • na jaki adres mamy wysłać wybraną kartę
    • powód wymiany (zguba, zniszczenie, kradzież, wymiana na kartę LTE).

Zapewnij środki na karcie. Na Twoim koncie powinno się znajdować minimum 25 zł, aby zlecenie zostało zrealizowane (nie dotyczy to przypadku, gdy wymiana karty SIM wynika z okoliczności leżących po stronie operatora - wówczas wymiana będzie bezpłatna a środki z konta nie będą pobrane i nie będą konieczne by takie zlecenie zrealizować).

Konto możesz doładować tutaj.


Przykład poprawnie wypełnionego formularza:



Wymianę karty zlecisz nam również telefonicznie. Skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem).

Nową kartę dostarczymy Ci kurierem.

Po jej otrzymaniu należy ją aktywować. Jeśli podałeś numer kontaktowy skontaktujemy się z Tobą w ciągu 3 dni od nadania przesyłki. Jeśli nie podałeś nam takiego numeru, to skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem) w celu aktywacji.

Środki zgromadzone na Twoim koncie, oraz stan usług pozostanie bez zmian.


Pamiętaj!

Jeśli korzystasz z dotychczasowej karty SIM, to skopiuj potrzebne dane, które masz na niej zapisane (np. kontakty) do pamięci telefonu.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?