obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

wymiana karty SIM

W nju mobile masz możliwość wymiany karty SIM.

Wymianę karty możesz zlecić m.in. w przypadku:
  • zagubienia, kradzieży
  • uszkodzenia mechanicznego
  • zmiany na kartę obsługującą szybką transmisję danych LTE
  • awarii dotychczas używanej karty.

Ważne!

Nie wszystkie karty SIM są przystosowane do obsługi LTE.

Karta do LTE powinna mieć oznaczenie usim.



Sprawdź jaką kartę posiadasz i zobacz czy powinieneś ją wymienić.

Kartę możesz wymienić na:

  • standardową z możliwością wyłamania karty micro SIM
  • nano SIM


Wymiana karty jest płatna 25zł brutto, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE.

Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.

W celu dokonania wymiany karty wykonaj poszczególne kroki opisane poniżej.



nju z rachunkiem

  1. Zaloguj się na portalu njumobile.pl
    Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, załóż je klikając w przycisk "załóż konto".
  2. Kliknij w zakładkę kontakt i wypełnij formularz.
  3. W formularzu wybierz rodzaj zgłoszenia: zlecenie, temat zgłoszenia: wymiana / duplikat karty SIM a w treści zgłoszenia napisz:
    • jaki rodzaj karty SIM chcesz otrzymać (SIM, micro SIM, nano SIM)
    • na jaki adres mamy wysłać wybraną kartę
    • powód wymiany (zguba, zniszczenie, kradzież, wymiana na kartę LTE).

Wymiana zostanie zrealizowana, gdy na numerze nie ma zaległości płatniczych i aktywnych blokad windykacyjnych.

Opłata za wymianę karty zostanie doliczona do najbliższej faktury.


nju na kartę

  1. Zaloguj się na portalu njumobile.pl
    Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, załóż je klikając w przycisk "załóż konto".
  2. Kliknij w zakładkę kontakt i wypełnij formularz.
  3. W formularzu wybierz rodzaj zgłoszenia: zlecenie, temat zgłoszenia: wymiana / duplikat karty SIM a w treści zgłoszenia napisz:
    • jaki rodzaj karty SIM chcesz otrzymać (SIM, micro SIM, nano SIM)
    • na jaki adres mamy wysłać wybraną kartę
    • powód wymiany (zguba, zniszczenie, kradzież, wymiana na kartę LTE).

Zapewnij środki na karcie. Na Twoim koncie powinno się znajdować minimum 25 zł, aby zlecenie zostało zrealizowane (nie dotyczy to przypadku, gdy wymiana karty SIM wynika z okoliczności leżących po stronie operatora - wówczas wymiana będzie bezpłatna a środki z konta nie będą pobrane i nie będą konieczne by takie zlecenie zrealizować).

Konto możesz doładować tutaj.


Przykład poprawnie wypełnionego formularza:



Wymianę karty zlecisz nam również telefonicznie. Skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem).

Nową kartę dostarczymy Ci kurierem. Po jej otrzymaniu należy ją aktywować.
Środki zgromadzone na Twoim koncie oraz stan usług pozostanie bez zmian.

Aktywacja karty SIM po wymianie

Przed aktywacją nowej karty, skopiuj kontakty ze starej karty SIM np. do pamięci telefonu.
Sposób aktywacji karty SIM zależy od tego, czy Twoja dotychczasowa karta SIM jest aktywna.
  • posiadam aktywną starą kartę SIM - wyślij ze starej karty SIM bezpłatnego SMS-a o treści Aktywacja pod numer 1201 (opłata zgodna z cennikiem oferty,  z której korzystasz). Aktywacja karty nastąpi w ciągu 3 godzin. Dostaniesz SMS z potwierdzeniem aktywacji. W momencie, gdy stara karta SIM straci zasięg, włóż nową kartę SIM do telefonu. Jeśli nowa karta SIM nie zaloguje się od razu do sieci, uruchom ponownie telefon.
  • nie posiadam aktywnej starej karty SIM - jeśli nie masz aktywnej starej karty SIM, np. gdy stara karta została skradziona lub uszkodzona, zadzwoń pod numer *610 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem) i zleć aktywację karty.



Pamiętaj!

Jeśli korzystasz z dotychczasowej karty SIM, to skopiuj potrzebne dane, które masz na niej zapisane (np. kontakty) do pamięci telefonu.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?