obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

LTE w nju mobile

  • Co to jest LTE? Czego potrzebujesz Mapa zasięgu Urządzenia Pytania i odpowiedzi
  • co to jest LTE?

    LTE (Long Term Evolution) - to najnowocześniejsza technologia ultraszybkiego mobilnego internetu, dostarczanego za pomocą masztów telefonii komórkowej. Największym jej atutem jest kilkukrotnie większa prędkość pobierania danych w porównaniu z dotychczas najlepszą generacją 3G. LTE to najszybsza mobilna technologia transmisji danych w Polsce. Korzyści płynące z LTE łatwo zauważysz podczas codziennego korzystania z internetu. Technologia ta zapewnia:

    • błyskawiczne wysyłanie i pobieranie danych, np. zdjęć i multimediów
    • szybki dostęp do stron www, informacji, aplikacji, filmów, map, itp.
    • komfortowe oglądanie filmów w internecie - płynna transmisja przy oglądaniu filmów, nawet tych w wysokiej jakości HD, bez zacinania nawet przy przewijaniu
    • płynną grę w sieci - brak zakłóceń i zjawiska ciągłego ładowania się fragmentów gry
    • większą pojemność sieci - liczba użytkowników LTE nie ma znaczącego wpływu na parametry łącza, a zatem nie masz problemów z transmisją danych
    • większą odporność na zakłócenia radiowe, co gwarantuje stabilność połączenia
  • czego potrzebujesz?

    Aby móc korzystać z LTE potrzebujesz:

    • urządzenia obsługującego LTE
    • zasięgu sieci LTE
    • odpowiedniej karty SIM
  • mapa zasięgu

    Zasięg sieci LTE sprawdzisz na stronie zasieg.njumobile.pl

  • urządzenia

    Sprawdź, czy Twoje urządzenie obsługuje internet LTE

    lista urządzeń obsługujących LTE

  • pytania i odpowiedzi

      1. Co muszę zrobić by korzystać z szybkiego internetu LTE?

        Wystarczy że posiadasz urządzenie które obsługuje tę technologię, odpowiednią kartę SIM i będziesz przebywał w zasięgu sieci LTE.

      2. Czy muszę sam włączyć usługę?

        Nie. Usługa jest włączana automatycznie na Twoim numerze.

      3. Czy będę dodatkowo płacić za LTE?

        Nie. Za transmisję danych w technologii LTE nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Jesteś rozliczany z transmisji danych tak jak dotychczas, zgodnie z obowiązującym Cię cennikiem.

      4. Czy mój telefon obsługuje LTE?

        Taką informację sprawdzisz w specyfikacji technicznej, która została załączona do telefonu przez producenta urządzenia.

      5. Jestem w zasięgu sieci LTE i mam odpowiednie urządzenie a tryb sieci LTE nie jest aktywny. Dlaczego?

        Prawdopodobnie nie posiadasz odpowiedniej karty SIM. Tylko karty SIM z oznaczeniem USIM obsługują LTE. Konieczna będzie wymiana Twojej karty. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

      6. Czy trzeba zmieniać ustawienia telefonu, abym mógł korzystać z LTE?

        Jeżeli posiadasz telefon obsługujący LTE to sprawdź, czy masz ustawiony Typ pracy sieci na LTE (Ustawienia > Sieci komórkowe)


    W przypadku niektórych telefonów wymagana jest aktualizacja oprogramowania. Informacje na ten temat znajdziesz w instrukcji obsługi Twojego urządzenia lub na stronie producenta.