Sytuacja rozwiązana.
to jest odpowiedź na post:
Hej :) Z tego, co piszesz wynika, że w samym procesie przeniesienia numeru wystąpiły błędy i nju musi się zwrócić do poprzedniego operatora, stąd prawdopodobnie tak długo nie masz odpowiedzi na swoje zgłoszenie. Masz dwa wyjścia albo cierpliwie czekać albo je ponowić (jeżeli w historii zgłoszeń na koncie go nie widzisz, to mógł wystąpić błąd i nie zostało zarejestrowane). Pozdrawiam :)
Dzięki za odzew, faktycznie 10 dni zajęło obsłudze NJU weryfikacja i odpowiedź na moje zgłoszenie, 10 dni przez które mój numer jest użyteczny w powiedzmy 25% (licząc ogół telefonów w Polsce i dzieląc przez 4 ) faktycznie problem dotyczy PLAY - konkretnie z tej sieci nie mozna sie połączyć ze mną. Kazano mi przedstawić sytuacje z jakich numerów i kiedy takie komunikaty moi niedoszli rozmówcy otrzymali. Przeprowadziłem krótką inwestygację i niestety musiałem założyć nowe zgłoszenie bo tamto ma status zamknięte, więc musiałem odpowiedzieć w nowym zgłoszeniu podając numer starego.
Ręce opadają, szkoda czasu na tego operatora chyba.