profil na forum

nick
gość1528263973854
nowicjusz

moje ostatnie

Problem z przeniesieniem numeru.

(2018-06-06 07:46 w wątku Problem z przeniesieniem numeru.)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób