forumstrona www, moje kontomoje kontoBrak "mojego konta"

Brak "mojego konta"

 

Brak "mojego konta" (2013-08-14 09:27)

to jest odpowiedź na post:

Wciąż brak dostępu do "mojego konta",  wygląda na to że 5 zł za kontakt BOK-em to jest obowiązkowe "wpisowe" ponieważ innej możliwości kontaktu nie ma (przy próbie z formularzem kontaktowym do pomocy technicznej dostaję ten sam debilny komunikat).
Być może należy się cieszyć bo skoro nie jestem klientem, to nie będę musiał płacić.



Hehe coś w tym jest, mam teraz taką sama sytuację i brak dostępu do konta, zgłosiłem już problem i czekam na odpowiedź, ciekawe czy i kiedy to naprawią. Bezpłatnie możesz przesłać zgłoszenie przez fanpage NJU na facebooku.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Brak " | mojego konta" (jurek50)

Wczoraj aktywowałem kartę (migracja z Orange), złożyłem konto, przy próbie wejścia na "moje konto",otrzymuję komunikat:
                      Twoja oferta nie posiada dostępu do zakładki "moje konto".
Co robić, czekać aż sprawa "dojrzeje" - tak ma być, czy reklamować ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

31 gości i 0 zalogowanych użytkowników