Złodzieje!

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

odpowiedź

Złodzieje! | gruzin (27.03.2014, 20:23)

Mam środki na koncie, aktywne konto, dobry zasieg i nie mam mozliwosci wykonywania połączen! Dlaczego?! Gdzie jest informacja jak sie skontaktowac z konsultantem?! Co, gdybym musial wykonac połączenie alarmowe? Razem z cala rodzina przechodze na inna siec! To jest skandal!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 0 zalogowanych użytkowników