forumstrona www, moje kontomoje kontoTwój kontrakt nie jest aktywny

Twój kontrakt nie jest aktywny

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2014-06-16 15:04)

GHJ

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2014-10-17 07:43)

dlaczego nik z nju nie odp 

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2014-10-17 21:23)

Dziś rozmawiałam z córka korzystam z nj moblie ... fak że też dojść dlugo trwała rozmowa ale miałam kupiona usługe rozmawiaj z komórkowymi za darmo az nagle nam przewano i wył mi połaczenia wychodzace !!!  choc miałam srodki  na koncie ... Prosze o wyjasnienie i odblokowanie połaczen wych z usługa komorkowe za darmo. Czuje sie oszukana !!!! kupujac pakiet co dwa miesiace chce z niego korzystac .....

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~thngdweh

odpowiedź

Twój kontrakt nie jest aktywny | nut (25.03.2014, 20:15)

Mam problem ze swoim kontem na stronie njumoble.pl - po zalogowaniu nie mogę wejść w zakładkę moje konto. Pojawia się komunikat "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny".


Jestem w nju moblie od początku konto zawsze działało, kilka dni temu skradziono mi telefon - założyłem blokadę kradzieżową i złożyłem wniosek przez stronę (kiedy jeszcze działała) o wydanie duplikatu karty - jak mam sprawdzić status wniosku ?? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

16 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies