Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
Zarejestrować się też nie można.
Najpierw probowali mnie oszukac na fakturze o 15 zl. Po mojej awanturze mówią ze to system sie pomylil. Teraz zwodza mnie od tygodnia z faktura korygujacą. Biuro o obslugi ZENADA. Jak.ja żałuję ze przeszedlem z Play :-(Konsultant to Barbara Bedzina. Powinni ja zwolnic!!!!
Widzę, ze nie można się tu wypowiedziec, wszytskie posty blokowane, ciekawe dlaczego ??
Zgadzam się z autorem. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
30 gości i 1 zalogowanych użytkowników