@nju-here
Z Twojego postu (2016-04-04 18:38) zrozumiałem, że chcesz wyłączyć pocztę głosową, gdy nie odbierasz lub numer jest zajęty, a ma działać tylko gdy masz wyłączony telefon.
Nie było jasnego komunikatu, że chcesz maksymalnie wydłużyć czas oczekiwania, gdy nie odbierasz.
Jak chcesz wydłużyć czas oczekiwania to jest problem. Choć jak przez mgłę kojarzę, że naście lat temu mogłem ustawiać czas opóźnienia tylko nie mam pewności, czy to się tyczyło linii stacjonarnej, czy funkcjonalności telefonu stacjonarnego z wbudowaną sekretarką, czy telefonu GSM.
[EDIT]
Dobrze kojarzyłem, bo zauważyłem, że na telefonach klawiszowych np. Nokia 6020, przy ustawianiu przekierowania na inny numer, gdy nie odbieram pojawia się opcja wyboru czasu opóźnienia: 5, 10, 15, 20, 25 i 30 sekund.
Nie ma opcji ręcznego definiowania czasu opóźnienia, więc wygląda, że 30 sekund to czas maksymalny.
Natomiast w smartfonie nie mam w ogóle opcji wyboru czasu, jest tylko włączenie i wyłączenie przekierowania i domyślnie ustawia 30 sekund.
Być może istnieje kod USSD do zmiany czasu opóźnienia to można by próbować ręcznie ustawić powyżej 30 sekund i zobaczyć, czy to by zadziało ale nie znam takiego kodu. Zakładam, że 30 sekund to górne ograniczenie jakie nakłada centrala.
P.S. Co do BOK to tam zwykle pracują ludzie, którzy mają tylko odpowiadać na maile i działają wg określonych procedur, szablonów, dlatego nie oczekuj odpowiedzi bezpośrednio od specjalisty ds. technicznych, który zna niuanse działania tego systemu i będzie się nimi dzielił. W praktyce w takich przypadkach zwykle więcej można dowiedzieć się od osób prywatnych niż od BOK :)
[edytowane przez nju_klient o 10:42 w dniu 2016-04-06]