forumstrona www, moje kontostronaBrak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 08:02)

@nju_klient


Dzięki:)
Z pocztą głosową jeszcze będę walczył, bo zależy mi by działała, ale gdy nie odbieram, żebym miał czas maksymalnie długi by zdążyć znaleźć telefon:) Bez poczty rozmowa przychodząca rozłączana jest po ponad 50 sekundach. Przy przekierowaniu na jakikolwiek numer jest jedynie 30 sekund.


Co do właściwego tematu wątku, to muszę przyznać, że Formularz Kontaktowy jest całkowicie bezużyteczny. Dostałem odpowiedź na zgłoszenie, że nie widać treści moich zgłoszeń i odpowiedź cytuję (oczywiście ze skopanym formatowaniem przyszła):


<span >Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło obsługi konta indywidualnego na stronie <a href="http://www.njumobile.pl/" target="_blank" >www.njumobile.pl<span >. W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia informujemy, że konto on-line nie posiada funkcjonalności zachowania treści zgłoszeń realizowanych drogą elektroniczną. Obecnie Klient na koncie ma możliwość sprawdzenia podstawowych informacji dotyczących wysłanego zgłoszenia jak data czy status sprawy. Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja mogła sprawić Panu kłopot. Przepraszamy. Pozdrawiamy, Nju Mobile Joanna Podolska, Doradca ds. Klienta 



Czyli posiada treść zgłoszeń innych niż realizowanych drogą elektroniczną? Pewnie nie, ale dziwne jest, że Pani Asia mówi jedno, a kolega nju_klient znalazł sposób na podejrzenie treści zgłoszeń, co prawda bez odpowiedzi... Co najciekawsze wybrałem zapytanie techniczne, więc spodziewałem się osoby technicznie przygotowanej.
Widać firma Orange mówiąc kolokwialnie zlewa klientów NJU gorącym kisielem.

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 10:11)

@nju-here

Z Twojego postu (2016-04-04 18:38) zrozumiałem, że chcesz wyłączyć pocztę głosową, gdy nie odbierasz lub numer jest zajęty, a ma działać tylko gdy masz wyłączony telefon.
Nie było jasnego komunikatu, że chcesz maksymalnie wydłużyć czas oczekiwania, gdy nie odbierasz.

Jak chcesz wydłużyć czas oczekiwania to jest problem. Choć jak przez mgłę kojarzę, że naście lat temu mogłem ustawiać czas opóźnienia tylko nie mam pewności, czy to się tyczyło linii stacjonarnej, czy funkcjonalności telefonu stacjonarnego z wbudowaną sekretarką, czy telefonu GSM.

[EDIT]
Dobrze kojarzyłem, bo zauważyłem, że na telefonach klawiszowych np. Nokia 6020, przy ustawianiu przekierowania na inny numer, gdy nie odbieram pojawia się opcja wyboru czasu opóźnienia: 5, 10, 15, 20, 25 i 30 sekund.
Nie ma opcji ręcznego definiowania czasu opóźnienia, więc wygląda, że 30 sekund to czas maksymalny.
Natomiast w smartfonie nie mam w ogóle opcji wyboru czasu, jest tylko włączenie i wyłączenie przekierowania i domyślnie ustawia 30 sekund.

Być może istnieje kod USSD do zmiany czasu opóźnienia to można by próbować ręcznie ustawić powyżej 30 sekund i zobaczyć, czy to by zadziało ale nie znam takiego kodu. Zakładam, że 30 sekund to górne ograniczenie jakie nakłada centrala.

P.S. Co do BOK to tam zwykle pracują ludzie, którzy mają tylko odpowiadać na maile i działają wg określonych procedur, szablonów, dlatego nie oczekuj odpowiedzi bezpośrednio od specjalisty ds. technicznych, który zna niuanse działania tego systemu i będzie się nimi dzielił. W praktyce w takich przypadkach zwykle więcej można dowiedzieć się od osób prywatnych niż od BOK :)

[edytowane przez nju_klient o 10:42 w dniu 2016-04-06]
 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 10:30)

to jest odpowiedź na post:

@nju-here
<font color="#185d68">
</font>
Z Twojego postu (2016-04-04 18:38)... 




Hej, wyłączenie poczty gdy nie odbieram jest w efekcie zmaksymalizowaniem czasu jaki mam na odebranie (ok 55sekund zamiast 30) - jedno wynika z drugiego, ale i tak ostatecznie chcę przekierowanie jedynie gdy jestem nieosiągalny.


Ostatecznie dodzwoniłem się na infolinię, bo w usługach od wczoraj była informacja, że poczta głosowa jest w trakcie zmiany i nie mogłem jej włączyć (próbowałem na wyłączonej poczcie). Konsultant włączył pocztę, ja wciąż widzę w serwisie zmiana statusu - być może tak już zostanie w tym niedorobionym systemie. Poprosiłem również o wyłączenie poczty głosowej z wyjątkiem gdy jestem nieosiągalny (moja pożądana i niezmieniona od pokoleń opcja), ale Pani jedynie złożyła zlecenie w sytemie nie będąc pewną, czy się uda.
<font color="#185d68">
</font>
Co ciekawe, gdy włączyła z powrotem pocztę głosową, a ja sprawdzałem w telefonie status przekierowań - te włączały się oddzielnie w dużych odstępach czasu. Najpierw opcja najmniej przeze mnie pożądana, czyli przekierowanie gdy nie odbieram, po dłuższym czasie włączyło się przekierowanie gdy nr jest zajęty, a ostatnia opcja - gdy nieosiągalny - została nie włączona nawet po prawie 2 godzinach (nr przekierowania pozostał 500111333 i zmieniłem go sam na 515515515).

~nju-here

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 10:56)

Dokonałem edycji wcześniejszego postu, a nie wiedziałem, że już zdążyłeś odpowiedzieć.
Dla mnie Twoja pierwotna potrzeba wyłączenia przekierowania na Pocztę Głosową, gdy nie odbierasz nie była równoznaczna z Twoją dodatkową potrzebą wydłużenia czasu jaki Ci zostanie na odebranie :)

Póki co wygląda, że przekierowanie oferuje maksymalnie opóźnienie do 30 sekund. Gdy całkowicie wyłączysz przekierowanie to czas na odebranie połączenia ulega wydłużeniu do ok. 55 sek.

Znalazłem na stronie Orange informację:
"Jeśli chcesz samodzielnie sterować przekierowaniami na Pocztę Głosową jest to możliwe po zdjęciu administracyjnego przekierowania. Możesz zlecić taką dyspozycję kontaktując się z Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 (koszt połączenia zgodny z cennikiem)."
Być może to "samodzielne sterowanie przekierowaniami na Pocztę Głosową" jest tym czego szukasz i pozwoli na całkowite wyłączenie przekierowania, dzięki czemu zyskasz 55 sekund. Zakładając, że taką możliwość oferują w Nju, bo choć technicznie to Orange to systemowo mogą być rozbieżności.

[EDIT]
Co do usługi, że jest w trakcie zmiany to miałem to samo. Najpierw włączyłem Pocztę dla testu, potem nie mogłem jej wyłączyć, bo była w trakcie zmiany i musiałem dzwonić do BOK aby mi to wyłączyli. Być może dałoby radę wyłączyć pocztę przez *620 ale nie próbowałem.
Usługi w serwisie WWW mają to do siebie, że aktualizują się dopiero po ok. 24h, czasem nawet przez kilka dni wisiały, że w trakcie zmiany, choć zmiana dawno nastąpiła.

Dla pewności wyłącz i włącz telefon, wtedy może nagle przyjść SMS z potwierdzeniem zmiany :)
Orange nigdy nie miał dobrego systemu, a ponieważ nie jest to system stworzony na nowo od postaw tylko kolejna nakładka i proteza do starego systemu to działa on do dzisiaj do d...

[edytowane przez nju_klient o 11:01 w dniu 2016-04-06]
 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 11:54)

to jest odpowiedź na post:

Usługi w serwisie WWW mają to do siebie, że aktualizują się dopiero po ok. 24h, czasem nawet przez kilka dni wisiały, że w trakcie zmiany, choć zmiana dawno nastąpiła.

Dla pewności wyłącz i włącz telefon, wtedy może nagle przyjść SMS z potwierdzeniem zmiany :)


@nju_klient
Genialne ! Jesteś widzę ekspertem i sieć powinna Ci przydzielić jakąś część etatu za cenne informacje tu na forum.
Restart telefonu - to pomogło i usługa w serwisie już nie wisi w statusie zmiany.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 22:33)

Dzięki za opinię ale jestem po prostu użytkownikiem :)

Restart telefonu raczej nie pomaga w odświeżeniu statusu zmiany usługi w serwisie www, przynajmniej ja u siebie tego nie zauważyłem, prędzej był to zbieg okoliczności i być może minęły 24h od Twojej ostatniej zmiany przez www.

Restart telefonu to pewnego rodzaju wylogowanie i ponowne zalogowanie do systemu, co w teorii może wpłynąć na odświeżenie ustawień, zwłaszcza, że mówimy o przekierowaniach, czyli o Poczcie Głosowej. Choć i tak nie mam 100% pewności, że to zadziała ale na pewno nie zaszkodzi.
Za to zauważyłem, że natychmiast po restarcie dostałem SMS z potwierdzeniem realizacji zlecenia wyłączenia poczty przez BOK, który normalnie nie przychodził. Ale to też może był zbieg okoliczności niż jakaś reguła.

[EDIT]
widzę, że najnowszy post Ci zablokowało. Z reguły automat blokuje osoby niezarejestrowane ale jak widać może zablokować użytkownika zarejestrowanego. Ciekawe na jakie wyrazy reaguje.

[EDIT2]
@nju-here
jak korzystasz z netu mobilnego to spróbuj zmienić IP, bo może nie tyle po użytych słowach kluczach ale po adresie IP blokuje z automatu.

[edytowane przez nju_klient o 22:38 w dniu 2016-04-06]
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 22:37)

Ja po restarcie nie dostałem smsa, być może przyszedł wcześniej, bo było ich sporo :/


Najważniejsze, że udało się przekierowanie ustawić tak jak chciałem, dzisiaj się to zmieniło gdy złożyłem zgłoszenie telefonicznie. Nawet miałem możliwość rozmowy z konsultantem, który o dziwo był bardzo pomocny i próbujemy wyłączyć blokadę PIN na mojej karcie.


Moje - oczekiwane - ustawienia przekierowania pod linkiem:
http://wstaw.org/m/2016/04/06/Screenshot_2016-04-06-22-23-31.png


 

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy (2016-04-06 22:39)

to jest odpowiedź na post:


[EDIT]
widzę, że najnowszy post Ci zablokowało. Z reguły automat blokuje osoby niezarejestrowane ale jak widać może zablokować użytkownika zarejestrowanego. Ciekawe na jakie wyrazy reaguje.




Dorzucałem zdjęcie przez "Add link to image", potem dodałem kolejny taki sam post myśląc, że mój poprzedni wyparował.

odpowiedź

Brak Chatu i nie działający Formularz Kontaktowy | kowal (11.02.2016, 13:31)

Dlaczego nie działa  chat i Formularz Kontaktowy. Czy jedyny kontakt z NJU to płatne połączenia ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 1 zalogowanych użytkowników