Jeśli nie jesteś zadowolony z działania usługi lub uważasz, że opłaty na Twojej fakturze zostały źle naliczone, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić:
1. Przez formularz na njumobile.pl
Możesz tu zgłosić:
reklamację (np. zauważyłeś na fakturze nieprawidłowo naliczone opłaty; z opóźnieniem rozpoczęliśmy świadczenie usług)
skargę (np. na nieprawidłowe zachowanie pracownika; długą i niezgodną z przepisami realizację spraw)
W tym celu:
Zaloguj się do swojego konta na njumobile.pl i przejdź do zakładki kontakt
Wypełnij i wyślij formularz - podaj dokładny opis sprawy
Po przyjęciu zgłoszenia dostaniesz potwierdzenie SMS-em lub mailem. Możesz też na bieżąco śledzić status zgłoszenia na swoim koncie na www.njumobile.pl.
numer telefonu lub numer konta abonenckiego, którego dotyczy sprawa
dane właściciela numeru (imię, nazwisko i adres)
szczegółowy opis sprawy
numer kontaktowy lub adres e-mail
odręczny podpis
Pismo wyślij na adres: Nju mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice Po przyjęciu zgłoszenia dostaniesz potwierdzenie SMS-em lub mailem.
Termin Większość reklamacji rozpatrywana jest w ciągu 7 dni od dnia wpłynięcia reklamacji, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź otrzymasz mailem lub pisemnie, listem zwykłym lub poleconym.
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?
*620 obsługa automatyczna (opłata zgodnie z cennikiem)
*610 (obsługa w godzinach 6-22 od poniedziałku do soboty, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)
gwiazda jakości
w nju zawsze możesz liczyć na najwyższą jakość obsługi. to dzięki ocenom naszych Klientów w XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi nju mobile zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2022!
superbrands POLSKA MARKA
nju mobile wyróżnione Superbrands POLSKA MARKA 2018. po raz pierwszy laureatów Superbrands wybrali wyłącznie konsumenci oceniając, w jakim stopniu byliby gotowi zarekomendować markę.. dziękujemy za zaufanie!