Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne,
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. Nr 226, poz. 2291),
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w nju mobile znajdziesz tutaj.
Reklamację usług telekomunikacyjnych nju mobile możesz złożyć w przypadku:
niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego terminu zawarcia umowy lub przyłączenia do sieci,
niedotrzymania z winy dostawcy usług terminu rozpoczęcia świadczenia usług,
niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej,
nieprawidłowego obliczenia należności za świadczenie usług.
Reklamację możesz złożyć w ciągu 12 miesięcy od:
ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi telekomunikacyjnej lub
dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub
dnia doręczenia faktury zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej.
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?
*620 obsługa automatyczna (opłata zgodnie z cennikiem)
*610 (obsługa w godzinach 6-22 od poniedziałku do soboty, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)
gwiazda jakości
w nju zawsze możesz liczyć na najwyższą jakość obsługi. to dzięki ocenom naszych Klientów w XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi nju mobile zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2022!
superbrands POLSKA MARKA
nju mobile wyróżnione Superbrands POLSKA MARKA 2018. po raz pierwszy laureatów Superbrands wybrali wyłącznie konsumenci oceniając, w jakim stopniu byliby gotowi zarekomendować markę.. dziękujemy za zaufanie!