profil na forum

nick
stalone
nowicjusz

moje ostatnie

Jak wyłączyć żądanie kodu pin?

(2015-11-30 22:14 w wątku Jak wyłączyć żądanie kodu pin?)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN
------------------------------------------------------------------------------------------------
W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać:
> Witam.

> Dziękuję za zgłoszenie.

> Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin.

> Pozdrawiam
> Joanna Łabenda
> Doradca Klienta
> Nju Mobile  



> Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia
> nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: 1484584969

Dzień Dobry

Skoro  z  pozycji  operatora  nie  ma  możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę  o  odpowiedz  jaką  mam  przybrać  pozycję  (lub operator) aby
wyłączyć kod PIN?

Czy doradca  klienta  Joanna  Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie"

Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy  nią
odpowiadać ? poczta będzie odczytana.

Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków.

Pozdrowienia

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Jak ustawić PIN dla nowej karty?

(2015-11-30 22:13 w wątku Jak ustawić PIN dla nowej karty?)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN ------------------------------------------------------------------------------------------------ W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać: > Witam. > Dziękuję za zgłoszenie. > Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin. > Pozdrawiam > Joanna Łabenda > Doradca Klienta > Nju Mobile > Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia > nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Re: 1484584969 Dzień Dobry Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby wyłączyć kod PIN? Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie" Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy nią odpowiadać ? poczta będzie odczytana. Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków. Pozdrowienia

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Narzucony kod PIN.

(2015-11-30 22:12 w wątku Narzucony kod PIN.)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN ------------------------------------------------------------------------------------------------ W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać: > Witam. > Dziękuję za zgłoszenie. > Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin. > Pozdrawiam > Joanna Łabenda > Doradca Klienta > Nju Mobile > Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia > nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Re: 1484584969 Dzień Dobry Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby wyłączyć kod PIN? Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie" Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy nią odpowiadać ? poczta będzie odczytana. Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków. Pozdrowienia

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Jak wyłączyć Pin?

(2015-11-30 22:12 w wątku Jak wyłączyć Pin? )

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN
------------------------------------------------------------------------------------------------
W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać:
> Witam.

> Dziękuję za zgłoszenie.

> Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin.

> Pozdrawiam
> Joanna Łabenda
> Doradca Klienta
> Nju Mobile  



> Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia
> nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: 1484584969

Dzień Dobry

Skoro  z  pozycji  operatora  nie  ma  możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę  o  odpowiedz  jaką  mam  przybrać  pozycję  (lub operator) aby
wyłączyć kod PIN?

Czy doradca  klienta  Joanna  Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie"

Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy  nią
odpowiadać ? poczta będzie odczytana.

Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków.

Pozdrowienia

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Jak wyłączyć sprawdzanie kodu PIN?

(2015-11-30 22:10 w wątku Jak wyłączyć sprawdzanie kodu PIN?)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN
------------------------------------------------------------------------------------------------
W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać:
> Witam.

> Dziękuję za zgłoszenie.

> Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin.

> Pozdrawiam
> Joanna Łabenda
> Doradca Klienta
> Nju Mobile  



> Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia
> nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: 1484584969

Dzień Dobry

Skoro  z  pozycji  operatora  nie  ma  możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę  o  odpowiedz  jaką  mam  przybrać  pozycję  (lub operator) aby
wyłączyć kod PIN?

Czy doradca  klienta  Joanna  Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie"

Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy  nią
odpowiadać ? poczta będzie odczytana.

Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków.

Pozdrowienia
 




ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób